griep/moe/misselijk

ha meiden

vraagje ik voel me moe, zwak, verkouden en last van beetje misselijkheid.
morgen moet ik late dienst werken en slaapdienst en dan de middag ook nog.
twijfel of ik me zal ziek melden, voel me dan schuldig maar aan de andere kant ben ik bang dat het anders de baby kan schade omdat ik al eens een miskraam heb gehad maar ik wil me ook niet aanstellen
wat zouden jullie doen?

ja vind het moeilijk ben al erg veel ziek geweest sinds mijn eeste zwangerschap ivm blijvende heupklachten / ontsteking in me heup en wil me team niet steeds teleurstellen en ben bang dat ze mij een zeur vinden.
maar ben ook bang voor de kleine zeg maar
vind het zo moeilijk erg eigenlijk dat ik dat er zo moeilijk over doe. ben denk ik beetje onzeker.

dank je voor je lieve reactie
ga daak temp meten en denk ik toch maar morgen vroeg ziekmelden

Ik denk niet dat misselijkheid ed je baby kan schaden, maar als jij je niet goed voelt, mcet je je ziek melden.
Denk goed aan jezelf, het is niet niks waar je lichaam mee bezig is. Er is nieuw leven aan het ontstaan!

Succes en beterschap!

ha

ja heb met ziek gemeld was er ook blij meer volgende dag wel naar team geweest maar was kapot na 3 uur overleg haha vrijdags wel weer gaan werken maar erg moe daarna beloofd nog wat
ga denk wel aangeven geen slaapdiensten meer te willen want dat gaat niet lukken denk ik heb me slaap hard nodig nu
ben zo moe en voel me algeheel gewoon niet lekker
griep is gelukkig weer redelijk weg

Terug
Bovenaan