Griep, niks binnen houden. Wanneer uitgedroogd?

<p>Hello!</p><p>Sinds gisterochtend hou ik nog geen slokje water binnen.. Ik knap nog steeds niet echt op. Net weer alles eruit.. io denk dat het een griepje is maar had vanochtend geen koorts. Hoe en wanneer merk je dat je uitgedroogd bent? Ik voel me zoooo beroerd en slap... Deze zwangerschap hang ik sowieso al elke ochtend boven de pot en heb ik moeite met drinken.. </p><p> </p><p> </p>

Ik weet niet wanneer je uitgedroogd zou zijn, maar je kan van die zakjes ors halen en die nemen. En als het echt niet verbeterd de huisarts bellen. Beterschap!  

Ik heb 1 hele week (9 dagen) geleefd op een half water ijsje. Verder kreeg ik er niks in en ik spuugde alleen maar gal uit. Na 6 dagen moest ik iedere dag urine naar de huisarts laten brengen, omdat ik tegen uitdroging aan zat. Uiteindelijk begon ik een half bekertje water per dag te drinken en ik ben niet uitgedroogd. Dus je lichaam kan echt heel heel veel hebben! Symptomen van uitdroging zijn donkere, sterk ruikende urine, dorstig gevoel, duizeligheid, hoofdpijn, snelle hartslag, vermoeidheid en verwardheid. Beterschap! 

Je urine gewoon even laten checken hoor! Ik hield 1 dag niets meer binnen en ben toen toch opgenomen om bij te komen aan het infuus (moest daarvoor ook heel veel spugen hoor) 

Thanks! Ik heb de verloskundige gebeld en die adviseerd inderdaad ORS en de Emesafene innemen die ik nog heb liggen. En kijken of het morgen beter gaat anders grote kans op een opname.. fingers crossed!!

Ik vond de opname eerlijk gezegd heerlijk. Knapte er zo van op en er wordt heel goed voor je gezorgd. Echt even een paar dagen niks, echt goed bijkomen. Hopelijk gaat het met de emasafene gewoon goed, dat zou natuurlijk het mooiste zijn :)

Terug
Bovenaan