Griep of iets ander?

<p>Hoi meiden, ik weet dat jullie geen doktoren zijn, maar dacht misschien heeftt iemand hier ervaring mee.</p><p>Momenteel ben ik 33 weken zwanger van ons 1e kindje. Gisteravond om 8 uur begonnen de samentrekkingen, harde buiken en pijnsteken bovenin mn buik. 3uur lang kwam het elke 5 a 6 minuten. Het deed best veel pijn. Eenmaal hierbij overgegeven. Vannacht elk half uur samentrekkingen en steken en daarbij overgeven, terwijl ik vanaf gisteren 6uur niets meer gegeten of gedronken heb, aangezien dat er allemaal uit komt.</p><p>Sorry voor mn lange verhaal, maar heeft iemand enig idee of dit gewoon de griep is of dat er meer aan de hand is? Mn zus heeft namelijk HELLP gehad en ze zijn daarom erg voorzichtig met mij, maar ik wil niet voor alles bellen en t niks blijkt te zijn.</p><p> </p>

Bij harde buiken om de 5 minuten altijd direct de verloskundige bellen! Ik had hetzelfde en ben met 32 weken bevallen. 
Als je op tijd aan de bel trekt kunnen ze de bevalling nog remmen. 

Ik zou ook even de dokter of de verloskundige bellen. Over het algemeen horen die samentrekkingen en overgeven niet bij griep. Bij griep hoort over het algemeen koorts, spierpijn, eventueel in combinatie met een keel- of oorontsteking. Ik heb het nu, heel gezellig met twee kinderen (waaronder baby van bijna 8 weken). Maar geen overgeven, dat is toch écht iets anders. Ik zou even andere hulp inschakelen voor de zekerheid! Succes, want klinkt wel echt super vervelend :(

Ik heb gebeld en mocht langskomen. Ze zei dat t griep/darmen was. Moet nu vanavond terugbellen hoe het gaat want niet dat ik ga uitdrogen want dan moet ik naar het zh. 

Terug
Bovenaan