Griep of toch niet....

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Even een vraagje. Ik loop nu al 2 weken met ijskoude handen en voeten, ben zo moe als ik weet niet wat en ik ben misselijk de hele dag door. Ik heb geen idee of dit nu komt omdat ik licht verkouden ben want bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit dus nooit gehad. Het lijkt mij veel te vroeg om al zwangerschaps verschijnselen te hebben want mijn nod is pas volgende week vrijdag!

Wat denken jullie?

Groetjes

ik zit met ook een soort gelijk iets heb vanaf me eisprong al af en toe misselijk gevoel , rommelende geluiden in buik ( soms me darmen maar volgens mij niet altijd ) en ik kreeg vandaag ook nog hoofdpijn en dit kwam en dit ging ook weer :S:S............mijn nod is pas 4 maart

Hi meiden,

Ik ben sinds 5,5week zwanger, en ik herken jullie symptomen. Rommelende buik heb ik in week 3 en 4 heel erg gehad, nu minder. In die periode en begin week 5 ook af en toe steken in lies/onderbuik en ook af en toe een soort zeurderig ongesteldheids-gevoel, maar ook dat is nu een stuk minder.
1 Week geleden kreeg ik keelpijn. Toen langzaam verkouden. Ik dacht nog, zou dit er ook bij horen? Maar toen werd ik gewoon ziek, haha. Het heerst enorm!!

Dus, kort gezegd, ik herken alles wat jullie omschrijven (ook de vermoeidheid en de kou). Maar goed, zwanger en ziek zijn tegelijk kan dus ook en hoeft niks met elkaar te maken te hebben :)

Succes ermee!!
xx Floppie

naja ik begon al te twijfelen of ik gek was maar ik ben dus niet gek want ik hoorde allerlei verhalen hier op het forum over ontpillen maar in mijn omgeving heeft niemand er last van gehad , kijk ik heb het ruim genomen ik geef me zelf gezien me leeftijd ( 21 ) 2 jaar met zwanger worden lukt het dan niet dan gaan we naar de dokter alleen had ik vandaag de neiging om een test te kopen maar je kan toch pas rond je nod testen dus nog ff wachten , al moet ik zeggen dat ik wel vind dat ik een buikje krijg (kan ook gewoon een vreetzak zijn maar zoveel heb ik niet gegeten de afgelopen paar weken ik eet braaf 3x per dag en me 2 stuks fruit op een dag en me foliumzuur en me vitamientjes :D )ach we zien het wel ik zal niet super teleurgesteld zijn als het nu niet lukt dan gaan we naar de volgende ronde nog meer klusplezier :)

groetjes Tats

en ik boer nu ook ontzettend sinds een paar dagen ..........en ik hoef er geeneens cola voor te drinken hihi

Hi Chantal,

Volgens mij kan je nu nog geen buikje zien hoor, tenminste, niet van een zwangerschap  haha.
Ik testte op zondag, terwijl mijn NOD pas woensdag of donderdag was. Hij was hééél licht, maar er stond wel een streepje! Dat was een test van testjezelf.nu, die zijn blijkbaar erg gevoelig.

xx Floppie

hihi neej ik denk dat ik eerder ergens een verstopping heb zitten ofzo :S vandaar dat gerommel ook

Hey meiden,

Volgens mij moeten we maar rustig afwachten en ons niet gek laten maken. Maar ik vind het zo vreemd dat ik zo misselijk ben elke keer na het eten. En ineens heb ik ook zo'n dorst dat ik makkelijk 2 liter water op een dag weg krijg! En geloof mij dat is voor mij abnormaal veel. Maar al met al heb ik totaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Nou ik ga weer aan de schoonmaak op mijn vrije dag, voor je het weet is het weer 12 uur en tijd om de kleine man van school te halen.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan