Griep of zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Sinds gisteravond tijdens en na het eten voelde ik me niet lekker.. maag/darmen speelden op.. krampen. Eten niet opgegeten, stond me tegen! Eerder naar bed gegaan en de hele nacht maagkrampen gehad. Mocht ik deze maand zwanger zijn.. dan zou 14 dec ongeveer de innesteling hebben plaatsgevonden.. misschien is het wel gewoon een griepje (geen koorts)..

Vanmorgen ook weer maagkrampen.. bah echt niet leuk!! Ik heb zo'n hekel aan als je misselijk bent!!!

Ik ben trouwens nog nooit (bij een vorige zwangerschap) misselijk geweest, maar wie zegt dat ik zwanger ben.. ik zal toch echt nog tot de 23e moeten wachten. Verder weinig tekens!

Zijn er meer meiden beroerd of beroerd geweest en dat ze uiteindelijk toch ongi zijn geworden??

Liefs mammma

Hoi mammma,

Ik ben wel enorm beroerd geweest bij mn dochter, maar dat was pas met 12 weken. (en toen ook maar meteen het ziekenhuis in door uitdroging haha) Weet het dus niet, maar weet wel dat het idd bar vervelend is om misselijk te zijn! Helemaal van een griepje! Bij een zwangerschap krijg je er tenminste iets voor terug hihi....

Beterschap!!!!!
Liefs Ciomamma

Hey Ciomama!

Ja inderdaad.. ik vrees dat het gewoon een griepje is.. elke keer als ik wat eet.. dan beginnen die vervelende maagkrampen weer.. doet echt wel zeer af en toe! We gaan uit van een griepje.. mocht er toch iets anders aan de hand zijn, dan komen we daar volgende week pas achter!!

Liefs mammma

Hoi mammma,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar klinkt wel als een griepje..!Het gaat hier tenminste erg rond!
Hopelijk geeft het volgende week een positief resultaat! zal voor je duimen!

groetjes Neomi85

Terug
Bovenaan