Griep

Hallo ladies,
Toch maar weer terug gekomen. Kan jullie gewoon niet missen.

F en Sammy (en dames die ik vergeet). Gefeliciteerd lieverds. De tranen staan gewoon in m'n ogen bij het lezen van jullie berichten. Ben zo blij voor jullie, maar ben ook zo jaloers gelijk (niet verkeerd opvatten svp).

Heb ik weer. Zit ik in m'n vruchtweek, heb ik zwaar de griep. M'n kop tolt en moet echt niet aan klussen denken. Sla deze maand denk ik maar over.
Ik verveelde me, dus kwam even naar jullie kijken hahhahahaha

M'n huisarts heeft bevestigd dat het hoogstwaarschijnlijk een MK was (test positief en 2 uur later ongi). Ze hebben nu een kweek gedaan om te kijken of ik geen infecties enzo heb. Anders heeft het allemaal geen zin. Ben benieuwd.

Nou, kga m'n bed weer in.
Veel liefs en dikke knuffel.

Oh ja, NOD is denk ik 5 februari.

Hoi Miranda,

Bedankt voor je lieve felicitaties, natuurlijk begrijpn ik dat je twee soorten gevoel hebt, blij maar ook jaloers.

Ik hoop voor jou dat je NOD niet komt de 5e, maar eh ga dan ook lekker klussen nu, veel zweten, dan is je griep ook sneller over. Hahaha.

Ik wens je beterschap en veel succes

Liefs Sammy

Hallo Miranda,

Van harte beterschap meid! Ik vind het fijn dat iedereen elkaar goed aanvoelt door zelfde ervaringen. Het is verdrietig dat je je naar voelt en begrijpelijk dat je een "jaloersig" gevoel hebt, maar het is niet meer dan normaal. Het lijkt ook wel of de hele wereld zwanger loopt te wezen als jij het zó graag wilt. Maar kop op, effe lekker uitzieken en jezelf van top - tot - teen verwennen hoor! Mag best!

Tuut Dominic

Hi Miranda,

In ieder geval beterschap. Balen he dat het net in je klusweek valt en dat je dan geen zin hebt in sex.

Even lekker uitzieken en dan weer volop aan de gang.

Ik was even nieuwsgierig naar je verhaal over positieve test en daarna gelijk ongi. Ik heb dit al twee keer gehad!! Wat zei je HA hierover? Ik was ook bij mijn huisarts geweest en die zei ook dat er wrs toch sprake was van zwangerschap. Maar mijn gyn die veegde het allemaal een beetje van tafel: niet zo vroeg testen!

Ben benieuwd naar je verhaal.

Veel beterschap

groetjes,
Anne

Hoi Miranda,

Bedankt voor je felicitatie! Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je een beetje jaloers bent. Ik heb helaas al die maanden op dit forum (vanaf april vorig jaar) vaak meegemaakt dat ik links en rechts werd ingehaald dus heb geduld, ook jouw tijd komt! Pas nu maar eerst goed op jezelf, ziek goed uit etc.

X F

Terug
Bovenaan