griep

Sinds gisteren hebben mijn dochtertje en ik flink de griep te pakken met temperaturen van meer dan 39 graden. Voel me erg beroerd en hoop dat het snel over is.

Groetjes Anja

Hej Anja,

Het heerst echt ontzettend ik ben deze hele week ook erg beroerd geweest samen met mijn dochtertje, ook hoge koorst, en nu krijgt manlief het terwijl wij eindelijk een beetje op lijken te knappen. Het heeft bij ons zeker een dikke week geduurt en tis nog niet helemaal over!

Val jij ook zoveel af nu? Ik ben nu al 7 kilo afgevallen, en maakte me zorgen over de tweede hummel in mn buik, maar volgens de VK krijgt die hoe dan ook de vitaminen binnen die nodig zijn, dus dat is een troost.

Beterschap!

Gr Lotte

lekker he, die griep.

Heb zelf ook een week thuisgezeten en ook de kinders moeten er aan geloven. Zit nu al het hele weekend in de kots en de diaree joepie........... Wel zielig hoor. jongste heeft ook bijna 40gr koorts. Ze is zo slap als een vaatdoek.  Zelf gaat het weer beter. Er zal wel weer een maag/buik griepje heersen over het hele land. Allemaal veel sterkte en neem de rust als je die pakken kan. Ben zelf ook 's middags samen met de kinderen gaan slapen en ik kan je vertellen dat doet je wel goed. Helaas blijf ik nog een beetje moe maar dat is hoop ik maar van korte duur....

gr yvette

Terug
Bovenaan