Griep!!

Heeft bij jullie de griep ook al toegeslagen?
Hier hebben we allemaal al plat gelegen! Mijn dochter en ik hebben een kuurtje ervoor gehad en de rest is er zo doorheen gehobbeld!!
Ik ben wel klaar met de winter....laat de lente maar komen!!

Liefs Karin

Hier was de hele familie in december al de klos, allemaal tegelijk...
Vreselijk!

Maar wij hadden 'gelukkig' buikgriep: 2 dagen kotsen etc. maar daarna ook snel weer opgeknapt.

Ik hoop dat ieder andet virus ons met rust laat, ben net van verkoudheid nummer 4 (sinds de bevalling) en ben helemaal klaar ermee...grrr...

Beterschap!
X
Evje

Nergens last van gehad gelukkig (even afkloppen winter is nog niet voorbij). Maar papa is wel ziek geweest, maar heeft ons gelukkig niet aangestoken. Sterk meidje hoop ik ;-).
En diarree? Dat weet ik niet, want ik geef nog bv en dan lijkt alles op diarree haha.

Groetjes!

Hier vorige week ook allemaal buikgriep gehad...ik was het ergste ziek ervan.gelukkig heeft Kyandro maar 5 diarree broeken gehad,hij bleef heel goed eten en drinken gelukkig.en wat meer slapen deed hij
liefs jootje

Gelukkig hier geen griep. Nu niet en ook nog niet gehad. Laat ik hopen dat dat zo blijft. Tygo heeft op het moment wel last van z`n tandjes. Dus diarree en hangerig is tie wel. Maar we hopen dat dat snel doorzet en dan over is!

groetjes

Terug
Bovenaan