Griep! :(

De kleine meid is weer ziek, met de nadruk op weer.
Jeetje wat kunnen die kleintjes vaak maar vooral heftig ziek zijn!
Twee weken geleden had ze ook 2 dagen dat ze niet helemaal happy was, maar nu is het echt raak vanaf woensdag 39,8 graden vandaag maar naar de huisarts geweest omdat ze de flessen nu niet meer binnen houdt!

Met golven komt het eruit...
Dat was de druppel, ze krijgt geen vocht binnen.
En idd ze had een goede virus te pakken maar ook ooronsteking!
Een hele tas vol medicijnen gekregen (als het maar helpt).
Maar ik maak me meer druk over dat ze niks drinkt, na ja wel drinkt maar alles erna weer eruit komt.
Ik ben ook nogal beperkt met vocht geven omdat ze niet overal tegen kan omdat ze reflex heeft...
Net voor het slapen gaan heeft ze 80 cc pap uit een fles op en tot nu toe binnen gehouden. (maar ik vind het heel eng nu dat ze in bed ligt)..zo meteen spuugt ze daar ook.
Huisarts zegt dat ze veel op lopen bij het kdv en dat ze het maar gehad kan hebben, dan kan ze er later veel beter tegen!

Nou ik heb het er nu echt niet op!!!!
Ik vind het zo zielig!

Je kunt het beter zelf hebben dan zo een kleintje!

Hoop dat ze snel weer de oude is.

Zo ben mijn verhaal kwijt en dat lucht op..bedankt.

Hoi sens19

Het komt me allemaal bekend voor.
Onze kleine meid was vorige week ook niet goed te pas.
Dr fles inhoud kwam plots dr ook weer uit.
Bij de dokter geweest en ja ze had buikgriepje.
We moesten maar proberen met o.r.s dat is spul wat uitdrogen een beetje voorkomt,natuurlijk als de kleine t een beetje wilt drinken.
We hebben dr voor pijn en koorst wel vaak zetpilletje gegeven.
En even als kleine opvolger van de fles hadden we t geprobeerd met pap.t geeft ja van die kant en klaar pap met smaakje.was ietsjes dikker dan de melk verder zelf.en als t ni wou dan ook gewoon met fruithapje,als ze maar een beetje binnen had,en dat deed ze.Was dr blij van,men gaf me trouwens ook een tip dat je ook wel een beetje siroop door de o.r.s kunt doen voor de smaak.
Het gaat nu eigenlijk wel weer een stukje beter met de kleine meid,ben dr blij van want als mama zijnde ben je toch anders bezig met de kleine dan papa zijnde,ik voelde me de eerste dagen dat ze echt ni goed te pas was echt heel raar en naar,ook snachts slapen deed ik anders,bij ieder geluidje wat ik hoorde was ik wakker,kon moeilijk de slaap weer vinden,maar nu gaan we weer vooruit,hopleijk komen ook gauw de tandjes want daar heeft ze ook nog last van,kan allemaal samen hangen...
Doe rustig aan meid.en sterkte. liefs

wat vervelend!
ook hier oorontsteking maar gelukkig drinkt ze erg goed en hoef ik me daar geen zorgen om te maken.

Beterschap voor de kleine meid en jij heel veel sterkte!

Jeetje, ja kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Gelukkig kunnen die kleintjes best iets hebben!

Houdt ze het fruit wel binnen? Zou ik haar anders gewoon meer fruit geven zodat ze toch iets van vocht binnen krijgt....

Ik weet het is geen echte voeding, maar beter iets dan niets toch?

succes en veeeeeel beterschap!!!

Dag dames,

Nou moet afkloppen sinds gisteren is ze in ieder geval koorts vrij en houdt alles binnen, drinkt nog niet alles op maar dat vind ik niet erg.

@lief wondertje
Je tip met de pap heb ik idd ook gebruikt over de gehele dag en moet zeggen dat ik denk dat dat wel werkt. En wat jij ook zegt dat de mama`s hier anders insteken als de papa`s ja...ook dat geloof ik.Is toch die moeder gevoelens...hahahah.

Maar ben de fleuwste niet, ik heb het overgenomen van mijn dochter en lig nu plat in bed met buikgriep! :(

Ja waardeloos is dat toch als de kleine zo ziek is, wij hebben het projectielkotsen met kerst gehad. Echt bizar om te zien met hoeveel kracht alles eruit kwam. En ellendig dat hij zich voelde.
Wij kregen ook ors mee en ik heb zelf verdunde borstvoeding aan 'm gegeven, dat bleef er na 24 uur uiteindelijk wel in.

En ja ook hier, eerst Warren, toen papa en uiteindelijk ik ook aan de buikgriep.
Zooo blij dat mijn schoonouders even konden bijspringen, daardoor konden we allemaal even wat op krachten komen.

Beterschap!
Evje

Terug
Bovenaan