De kleine meid is weer ziek, met de nadruk op weer.
Jeetje wat kunnen die kleintjes vaak maar vooral heftig ziek zijn!
Twee weken geleden had ze ook 2 dagen dat ze niet helemaal happy was, maar nu is het echt raak vanaf woensdag 39,8 graden vandaag maar naar de huisarts geweest omdat ze de flessen nu niet meer binnen houdt!
Met golven komt het eruit...
Dat was de druppel, ze krijgt geen vocht binnen.
En idd ze had een goede virus te pakken maar ook ooronsteking!
Een hele tas vol medicijnen gekregen (als het maar helpt).
Maar ik maak me meer druk over dat ze niks drinkt, na ja wel drinkt maar alles erna weer eruit komt.
Ik ben ook nogal beperkt met vocht geven omdat ze niet overal tegen kan omdat ze reflex heeft...
Net voor het slapen gaan heeft ze 80 cc pap uit een fles op en tot nu toe binnen gehouden. (maar ik vind het heel eng nu dat ze in bed ligt)..zo meteen spuugt ze daar ook.
Huisarts zegt dat ze veel op lopen bij het kdv en dat ze het maar gehad kan hebben, dan kan ze er later veel beter tegen!
Nou ik heb het er nu echt niet op!!!!
Ik vind het zo zielig!
Je kunt het beter zelf hebben dan zo een kleintje!
Hoop dat ze snel weer de oude is.
Zo ben mijn verhaal kwijt en dat lucht op..bedankt.
Jeetje wat kunnen die kleintjes vaak maar vooral heftig ziek zijn!
Twee weken geleden had ze ook 2 dagen dat ze niet helemaal happy was, maar nu is het echt raak vanaf woensdag 39,8 graden vandaag maar naar de huisarts geweest omdat ze de flessen nu niet meer binnen houdt!
Met golven komt het eruit...
Dat was de druppel, ze krijgt geen vocht binnen.
En idd ze had een goede virus te pakken maar ook ooronsteking!
Een hele tas vol medicijnen gekregen (als het maar helpt).
Maar ik maak me meer druk over dat ze niks drinkt, na ja wel drinkt maar alles erna weer eruit komt.
Ik ben ook nogal beperkt met vocht geven omdat ze niet overal tegen kan omdat ze reflex heeft...
Net voor het slapen gaan heeft ze 80 cc pap uit een fles op en tot nu toe binnen gehouden. (maar ik vind het heel eng nu dat ze in bed ligt)..zo meteen spuugt ze daar ook.
Huisarts zegt dat ze veel op lopen bij het kdv en dat ze het maar gehad kan hebben, dan kan ze er later veel beter tegen!
Nou ik heb het er nu echt niet op!!!!
Ik vind het zo zielig!
Je kunt het beter zelf hebben dan zo een kleintje!
Hoop dat ze snel weer de oude is.
Zo ben mijn verhaal kwijt en dat lucht op..bedankt.