Griep

Yara is heel vaak verkouden, en hoesten, tot kokhalsen toe vooral als ze op bed ligt. Nu alweer 5 weken, ik zit met haar op zwemmen maar zijn nu al heel lang niet geweest omdat ze steeds verkouden is en hoesten. De huisarts zegt steeds dat het de leeftijd is, maar ondertussen heeft ze al wel heel wat kuuren gehad. En wij en zij heel veel minder slaap. Nu hebben we echt door moeten vragen om naar de KNO arts te mogen, onze huisarts vond dat niet nodig. Nu moeten toch haar neusamandleen eruit die waren erg vergroot. Dus je moederinstinct zegt wel duidelijk dat het niet goed is. Nu word het weer erger met hoesten, het duurt nog ongeveer 5 weken voordat ze geholpen kan worden. Ze klaagt nu steeds over zeere oogjes ook als ze op bed gaat. Gisteravond hellemaal overstuur, en zonet ook toen ik haar op bed wilde leggen. Zegt steeds mijn ogen, mijn ogen zo zielig. Dus maandag maar weer eens naar de dokter. Overdag valt het verder wel mee, is ze vrolijk aan het spelen maar vooral op bed heeft ze er erg last van. Toch ook wel spannend zo'n ingreep, het duurt maar even (5 min) maar ze moet toch onder narcose. We zullen zien en hopen dat het dan beter gaat.

Liefs Marie

Jeetje wat vervelend joh. Ik vind 5 weken lang hoor .. dat het zo aanhoud er moet waarschijnlijk toch wat meer gebeurden. Inderdaad maar even wat druk achter zetten bij de huisarts en anders second-opinion. succes en beterschap voor de kleine dame.

Ahhh arme Yara... sneu hoor!
En ook arme jullie.. dat jullie je nachtrust missen...dat is vervelend. Hopelijk valt er iemand tussenuit en kunnen jullie sneller geholpen worden.
Sterkte ermee!

Bedankt voor de reacties!!!!!
Nu klaagt ze al 3 dagen over last van haar ogen als ze op bed gaat! Morgen ga ik even met haar naar de dokter, ze is nog steeds erg verkouden, hoesten gaat wel beter maar nu dus haar ogen. Maar hoe klein ze dan zijn, ze maken er gelijk gebruik van. Normaal gaat ze heel makkelijk op bed, verhaaltje lezen, liedje zingen, kusje en weltrusten en als ze dan haar speen en knuffel maar heeft, dan hoor je haar niet meer. Maar nu sinds drie dagen drama! Of het nu iets met de ogen is of de leeftijd. Ik denk zelf beide. Maar huilen/ krijsen dus zodra het verhaaltje uit is. Normal gaat ze rond half 8 op bed en slaapt meteen. Gisteren sliep ze pas om half 10, 1 groot drama. Vanavond ben ik alleen thuis, dus ik dacht het is goed met je. Dus na het verhaaltje begon ze al, haar gewoon op bed gelegd, ze kwam er alweer uit, dit genegeerd en traphekje dicht gedaan en naar beneden gegaan. Ik hoorde haar wel krijsen. dus na paar minuten weer heen lag ze al op ons bed, hellemaal overstuur. Haar weer naar haar kamer gebracht en weer naar beneden. Tot drie keer toe was ze op ons bed gaan liggen, laatste keer gezegd ik maak nog 1 keer je ogen schoon en dan ga je slapen op je eigen bed. Ze moest van mij alvast op haar bed gaan liggen zonder te huilen, haar ogen toen schoongemaakt en nog een kus gegeven en ze was stil. Nu sliep ze binnen een half uur. En overdag had ze trouwens nergens last van!!!!!!!!! Lastige leeftijd hoor een tweejarige peuterpubertje! Ben benieuwd hoe het straks gaat als de baby er is.

Liefs Marie

Gaat het inmiddels al wat beter met Yara? De afgelopen nachten goed kunnen slapen?
Het bakerpraatje is dat een lastige peuterpuber in de puberteit juist weer makkelijk is....:)

Groetjes Brigitte

Terug
Bovenaan