Yara is heel vaak verkouden, en hoesten, tot kokhalsen toe vooral als ze op bed ligt. Nu alweer 5 weken, ik zit met haar op zwemmen maar zijn nu al heel lang niet geweest omdat ze steeds verkouden is en hoesten. De huisarts zegt steeds dat het de leeftijd is, maar ondertussen heeft ze al wel heel wat kuuren gehad. En wij en zij heel veel minder slaap. Nu hebben we echt door moeten vragen om naar de KNO arts te mogen, onze huisarts vond dat niet nodig. Nu moeten toch haar neusamandleen eruit die waren erg vergroot. Dus je moederinstinct zegt wel duidelijk dat het niet goed is. Nu word het weer erger met hoesten, het duurt nog ongeveer 5 weken voordat ze geholpen kan worden. Ze klaagt nu steeds over zeere oogjes ook als ze op bed gaat. Gisteravond hellemaal overstuur, en zonet ook toen ik haar op bed wilde leggen. Zegt steeds mijn ogen, mijn ogen zo zielig. Dus maandag maar weer eens naar de dokter. Overdag valt het verder wel mee, is ze vrolijk aan het spelen maar vooral op bed heeft ze er erg last van. Toch ook wel spannend zo'n ingreep, het duurt maar even (5 min) maar ze moet toch onder narcose. We zullen zien en hopen dat het dan beter gaat.
Liefs Marie
Liefs Marie