Grieperig gevoel / verkouden tussen eisprong en nod

Hallo lieve (wens)moeders en misschien ook wel anderen,

Wij proberen zwanger te worden. Voel me ineens niet lekker en verweet dat aan de airco waar ik veel in zit. Keelpijn, neus dicht en grieperig gevoel (wel verhoging ook 37,9). Lees dat het een symptoom zou kunnen zijn. Iemand ervaring mee? En hoeveel dagen voor nod was dit? Het is sowieso afwachten tot nod altijd, maar benieuwd naar de ervaringen hiermee.

Liefs Beau
 
Laatst bewerkt:
Hi Beau,

Ik heb ervaring met het telkens van alles voelen en opmerken aan je lijf en dat er uiteindelijk toch niks aan de hand is. Wij hebben nu 5 rondes gehad en helaas tot nu toe nog geen resultaat. Wat ik merkte aan mezelf is dat ik alle mogelijke symptomen die je ook maar kan voelen ging opmerken en ging googlen. Na 4 rondes proberen, heel google uitlezen, heb ik het nu los gelaten en zie ik wel wat er gebeurt. Het kan heel goed dat je nu iets opmerkt, omdat je er gefocust op bent. Dat is heel normaal en begrijpelijk. Grote kans dat er niks aan de hand is en dat je jezelf dingen verbeeld. Al zou het natuurlijk leuk zijn als het is gelukt! ;) Blijft heel verwarrend om zwanger te worden, maar probeer niks af te lezen van die kleine dingetjes die je voelt, want je maakt jezelf alleen maar gek ermee. Als ik iedereen om me heen moet geloven, merk je het wel echt als het daadwerkelijk zo is.

Succes!
 
Terug
Bovenaan