<p>Hi allemaal,</p><p>Toch maar even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons die miss zwanger zijn of zwanger zijn geweest.</p><p>Ik heb eigenlijk nooit echt ergens last van. Niet met mn menstruatie, hoogstens wat gevoelige tepels en een klein krampje.</p><p>Wij proberen sinds januari zwanger te worden van ons eerste kindje dus inmiddels al wat rondes verder. Wel een onregelmatige cyclus van af en toe 31, 33, 32 maar ook de laatste keren 35 en 38. Als ik nu de langste cyclus van 38 dagen aanhoud, dan heb ik a.s. zaterdag 28 juli mijn NOD.</p><p>Nog niks dus. Maar voel me vandaag erg moe. Heb net zelfs uit werk geslapen. Beetje lamlendig grieperig gevoel soms. Ook heb ik geen trek. Vanochtend wat yoghurt met fruit op en als ik aan sommige dingen denk (vis oid) dan word ik misselijk. Ook last van lucht in mn maag denk ik.. voelt alsof hij hoog zit. En ook soms wat zeurderig gevoel in mn buik (maar probeer dan naar de wc te gaan omdat ik denk dat het mn darmen zijn, maar geen succes).</p><p>Herkent iemand dit ? Ik denk steeds: zal wel door de warmte komen. Maarja daar heb ik normaal nooit last van!<br /><br />Ik hoor graag jullie ervaringen. Na alle negatieve testen de laatste maanden heb ik besloten te wachten. </p>