grieperig gevoel. Zwanger ?

<p>Hi allemaal,</p><p>Toch maar even een vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder ons die miss zwanger zijn of zwanger zijn geweest.</p><p>Ik heb eigenlijk nooit echt ergens last van. Niet met mn menstruatie, hoogstens wat gevoelige tepels en een klein krampje.</p><p>Wij proberen sinds januari zwanger te worden van ons eerste kindje dus inmiddels al wat rondes verder. Wel een onregelmatige cyclus van af en toe 31, 33, 32 maar ook de laatste keren 35 en 38. Als ik nu de langste cyclus van 38 dagen aanhoud, dan heb ik a.s. zaterdag 28 juli mijn NOD.</p><p>Nog niks dus. Maar voel me vandaag erg moe. Heb net zelfs uit werk geslapen. Beetje lamlendig grieperig gevoel soms. Ook heb ik geen trek. Vanochtend wat yoghurt met fruit op en als ik aan sommige dingen denk (vis oid) dan word ik misselijk. Ook last van lucht in mn maag denk ik.. voelt alsof hij hoog zit. En ook soms wat zeurderig gevoel in mn buik (maar probeer dan naar de wc te gaan omdat ik denk dat het mn darmen zijn, maar geen succes).</p><p>Herkent iemand dit ? Ik denk steeds: zal wel door de warmte komen. Maarja daar heb ik normaal nooit last van!<br /><br />Ik hoor graag jullie ervaringen. Na alle negatieve testen de laatste maanden heb ik besloten te wachten. </p>

Hoi Joena, herken het wel een beetje. Had vorig jaar een dag voor de positieve test ook een raar gevoel, niet zo lekker, schotel smaakte me niet en móe, viel op de bank zowat in slaap en vroeg naar bed gegaan en de volgende dag positief getest. Het is nu natuurlijk ook absurd warm, daar zou het ook mee te maken hebben en anders zondag toch een testje wagen? Duim voor je ?

Hoi Niynti,
Bedankt voor je reactie :)! Haha ja dit zijn geen temperaturen voor Nederland he ? Maar we mogen niet klagen.
Ja ik durf bijna niet meer te hopen dat het nu wel raak is. Maar stiekem hoop ik nu wel dat mn lichaam zo gek doet door een zwangerschap! Het moet toch een keer gebeuren......
Ja ik ga zeker na het weekend dan testen. Ben een weekendje weg tot en met maandag!! Dus dat zorgt voor voldoende afleiding!

Ik herken het een beetje. Ik was ook niet lekker nog voordat ik wist dat ik zwanger was. 
Alleen ik heb 3 kids met griep in huis op dit moment dus het zou weer kunnen heersen.
Maar voor jou duim ik dat het gewoon raak is en je eerders een positieve test in handen hebt

Hoi Joena,

Dat had ik ook precies zo, het was echt de vraag: 'ben ik ziek of ben ik zwanger?' Dat bleek dus zwanger te zijn! Gelukkig verdwenen de meeste kwaaltjes snel, de eerste maanden was ik eigenlijk alleen heel moe. Hopelijk ben jij ook zwanger en niet ziek. Veel succes!

Hoi Joena,Mijn partner en ik zijn 'pas' bezig vanaf Juni 2018.
op 15 Juni had ik de eerste dag van mijn ongesteldheid, en heb altijd een cycles van 28 dagen. ik moest ongesteld worden op 13 juli, echter blees dit uit. wij dachten op dat moment, nee joh! dat kan nooit zo snel.. ik heb vanaf dat moment getest, echter continue negatief :(
Ik voelde me wel zwanger, moe!! misselijk gevoelige borsten en de heletijd verkouden!  echter na 10 dagen overtijd nog steeds negatieve testen. vanaf dat moment begon ik ook in slaap te vallen op de bank na mijn werk, wat echt niets voor mij is.
Gisteren, 14 dagen overtijd.. ik zou nog èèn keer testen, anders zouden we as. Maandag de HA bellen..wat denk je ? POSITIEF.

Wat ik wil aangeven is dat ik de zelfde 'klachten' ervaar als jouw.
Ik ben nog steeds onwijs verkouden, val in slaap en begin iedere dag misselijker te worden..Ik hoop op een positieve test bij je, laat je ons wat weten?liefs..A 

Terug
Bovenaan