grieperig tijdens innesteling??

Hoi meiden,
Nu 8 dagen na eisprong, last van diarree en misselijk pijnlijke borsten en pijn onder in mijn rug!

Zou het een griepje zijn of kan het met de innesteling te maken hebben?
Voel me niet meer echt ziek maar nog wel heel lam.
En gister toen ik opstond voelde ik een verkramping rechts onder in mijn buik (eierstok?)

Jullie enig idee?

Liefs shirley

Ik heb eerlijk gezegd geen idee (ben nog nooit zwanger geweest) maar het kan natuurlijk 2 kanten op!! Er heerst volgens mij wel van alles maar ja....Je kan natuurlijk ook zwanger zijn! :) Laten we hopen op het laatste en misschien zijn hier nog meiden die hetzelfde hebben gehad na hun eisprong!

Ik ga voor je duimen dat het raak is! ********
Hou je ons op de hoogte?

Liefs Lynn.

Diarree heb ik nog nooit van gehoord dat dat een bijwerking zou kunnen zijn bij het zwanger worden, misselijk en zere borsten weer wel!

Er heerst inderdaad weer van alles dus nog even afwachtten tot je kan testen!

Tuurlijk!
Zondag is pas nijn nod.
Er zit weer van alles tussen mijn oren na 2 miskramen.
En ik moet zeggen telkens voelde ik wat anders bij de zwangerschappen.

Liefs shirley

Vervelend is dat he, dat het telkens anders voelt. Ik ben 4x zwanger geweest, waarvan 3x een miskraam en telkens dacht ik: hee dit voelt anders, nu gaat het goed! Niet dus.. En bij de 4de zwangerschap dacht ik juist dat het fout zou gaan en die ging wel goed..:-S We moeten de natuur maar op zijn beloop laten verder denk ik dan maar..

Ben benieuwd zondag!

na de eerste ronde was ik ook overtijd en ziek pff spugen diaree alles er op en ervan bleek gwn een griepje te zijn en dat dat niks te maken kan hebben met innessteling. ik ben met ronde 4 zwanger geraakt en dan voelt het heel anders dan alle andere kwaaltje die maanden er voor. ik wil je niet ontmoedigen maar want elk lichaam is anders als je het niet vertrouwd testje doen

ik zou voor je duimen! ***

liefs

geen idee wat het zou kunnen zijn..zal duimen dat he innestelig is...
er gaat echter wel veel rond, griep,verkouden, heb zelf veel mensen i de omgeving met last van de rug. Ook niet gek mdat er vanalles rond gaat met die weersveranderingen steeds...
zal in ieder geval voor je duimen...

liefs

Terug
Bovenaan