Griepje

Heey meiden,

Lig nu al ong. al met 1 week griep verkouden en keelpijn..
Dokter zei dat ik wel paracetamol mocht innemen was ik huiverig over.
Nu was vannochtend best wel heftig dat ik toch maar een paracetamol heb ingenomen zonder toevoeging kruidvat paracetamol 500 gram.
Nu maak ik me alleen zorgen , en spoken er dingen door me hoofd.
Misschien overdrijf ik maar meiden hebben jullie nog tips verder ?

Gr
 
he meis ben zelf ook een week ziek geweest en pararcetemol mag je 2 keer op een dag in nemen, alleen antigripine, asperine en dergelijke niet, paracetemolkan geen kwaad( als je geen over dosis neemt natuurlijk) is een soort placebo met beetje pijnstilling meer is het niet,

beste is stomen boven een bak met heet water en beetje mentol erin, en lekker in de bank/bed liggen, af en toe naar buiten voor frisse neus tehalen helpt ook. warme douche.

s6 ermee liefs
 
Hey meid,

Zoals mama van Sharon al zegt, kan echt geen kwaad.
Ik heb erg veel last gehad van pijn en ik slikte daar dus paracetamol voor omdat andere pijnstilling niet mag. De stoffen die in paracetamol zitten worden niet door de placenta opgenomen. Maar juist gefilterd en dus komt het niet bij je kindje. En dat geen dat er wel mocht komen is absoluut niet schadelijk. Of je moet idd een overdosis gaan nemen maar dat is nooit goed natuurlijk.
Nogmaals ik heb best wat geslikt tijdens de zwangerschap en ik ben 3 weken geleden bevallen van een kerngezonde dochter en mn placenta zag er perfect uit.
Geen zorgen dus!!!

Liefs
 
Hoi

Paracetamol kan echt geen kwaad hoor!
Ik had veel problemen en zh opnames tijdens de zwangerschap en ik kreeg op het laatst van de gyn 4x2 paracetamol per dag :S
Dus af en toe een paracetamol kan echt geen kwaad voor die kleine!
En Thom is ook helemaal kerngezond geboren!
 
Terug
Bovenaan