Griepje

Ben gister totaal overvallen door een griepje. Wist niet wat me overkwam, heb al een week af en aan hoofdpijn, maar ik werd gister duizelig en misselijk zere rug, koud/warm beetje verhoging enz. Ik kon in eens alleen nog maar huilen, das lekker met een dreumes van 1 en een peuter van 3, dus heb mn man weer thuis laten komen.

Moest nog naar de verloskundige, bleek de 6e te zijn met dezelfde klachten. "Waarom ik niet thuis gebleven was?" Bloeddruk weer 130/60, niet hoog te krijgen, dus duidelijk geen zwangerschapsvergiftiging oid.

De baby lag nog steeds goed, huidig gewicht is geschat op 7 pond! Amai, ik moet nog 2 weken, met 1 pond per week groei...amai!

Nu vandaag weer op de bank, maar ik kruip zo denk ik weer in bed, kan echt niks hebben. Wordt helemaal draaierig en misselijk van die kinderen die om me heen dartelen. Ben blij dat mn man een dagje snippert!

hoi hoi,

Dat is niet zo mooi zeg! Beterschap.

Maar je kleintje groeit toch geen pond per week hooguit 2 ons per week dus dan zou de kleine over 2 weken ongeveer een 8 ponder zijn. Geloof me dat is goed te doen. Mijn zoon was bij de geboorte een ruime 8 ponder en dat ging heel goed.

Succes de laatste loodjes!!!

liefs

Terug
Bovenaan