Griepprik

TWD

New member
Ff vraagje het is weer bijna tijd voor de jaarlijkse griepprik...
Jullie enig idee of je die ook krijgt tijdens de zwangerschap ?
 
Hoihoi,
Kom ff in breken,..Ik heb astma, dus moet zoiezo elk jaar de griepprik halen.Nou vroeg ik het aan de assitentes en die zeiden, ja hoor mag, kijk zelf maar op google,....
Ik natuurlijk nog een keer bij de verloskundige gevraagd en die raadde het me juist af!Ik volg hun raad maar op!Dit jaar geen griepprik voor ons!!!
Jij nog 2 maandjes en meis!Wat gaat de tijd hard!Nog ff genieten van de beebie in je buik,..en dan mag je:)
Alvast fijn weekend,...
Liefs Nance
 
ik krijg hem idd ook altijd maar ik weet ook niet of het mag tijdens je zwangerschap..nu zal ik deze maand wel bevallen dus ik weet niet wanneer de griepprik precies komt..
 
Thnx

Zal het ook nog ff met de Vk overhebben volgende controle ook ivm borstvoeding geven..
Zou het overigens helemaal niet erg vinden als het niet mag ;)
Vind het wel zo'n verschrikkelijk ding ieder jaar.

@angel5mei

Ja nog 6 weekjes te gaan maar als mee zit nog 3. Heb al anderhalf week voorweeen en slaap hierdoor bijna niet dus gaan bij de volgende controle kijken of nog zo is en dan overleggen wat we gaan doen...
Spannende tijd:)
Jij inmiddels ook bijna op de helft toch?
Schiet nu op hè, lekker genieten:)
Jij ook een fijn weekend...

Xx
 
Oee echt super spannend, ja ik zie er ook altijd tegenop die stomme griepprik!
Ja ik ben bijna op de helft!, ga de 19de week nu in, echt mega spannend allemaal,...weet niet of je het had gelezen, maar we krijgen een zoon!!!!!!!
Ik ga aan je denken, rond die tijd en hopelijk zal de bevalling allemaal lekker snel gaan!!!
Ik lees je snel weer!
xxx Nance
 
Hoi, ik breek in van het dec. forum, maar bij zwangerschap mag je geen griepprik!!
Ik krijg hem ieder jaar aangeboden op het werk, en in de brief die we dit jaar kregen stond dat je hem niet mag als je zwanger bent.
Normaal neem ik hem ook ieder jaar, vanwege de risico doelgroep op mijn werk, maar dit jaar dus niet.
Tijdens mijn vorige zwangerschap moest ik wel om de vaccinatie tegen de mexicaanse griep (2009).
Dit raade de vk toen aan. het gevaar voor het kindje was groter als ik ziek zou worden, dan dat het vaccin schadelijk zou zijn.

Liefs..
 
Terug
Bovenaan