grijze ontlasting

Hallo,
onze zoon   (4en halve maand) had vanmorgen een gewone poepbroek maar vanmiddag ineens een vrij dunne grijze poep. Wie weet wat dit kan zijn? Hij is niet ziek ofzo.
Groetjes,
Sandra
 
hoi sandra

Het is waarschijnlijk niets om je druk over te maken. Ik denk zelf dat zijn darmen wat van slag zijn en dan heb je bij die kleintjes als snel dat de kleur van de poep veranderd. Net eigenlijk bij ons als je pittig heb gegeten dan heb je dat ook.
Zo krijgen zo ook hele rare luiers zodra er tandjes binnen te komen. Ook als is jouw zoontje pas 4,5 maanden dat zou het ook kunnen zijn.
En dat zijn ook echt poepluiers die in de billentjes bijten. Dus ook al heeft je zoontje maar 5 minuten in een poepluier gezeten dan kan hij al hele rode billen hebben. Gelukkig werkt sudocrem hier prima tegen maar mocht dat toch niet werken dan is er nog Bepanthen ook speciall voor rode billen. verkrijgbaar bij bij elke drogisterij
Ik hoop dat je wat gerust gesteld ben en geniet van die kleine

Liefs danielle
 
Hé Danielle,
Bedankt voor je reactie. Hij heeft ook inderdaad last van doorkomende tandjes dus dat klinkt allemaal zeer aannemelijk.
Hij heeft vanavond zijn eerste groentehapje op, smullen deed 'ie, dus daar zal de poep ook wel weer anders van worden.
Groetjes,
Sandra
 
of probeer maizena gewoon net zoalsdie je gebruikt voor je sauzen   aan dikken

ik heb het iemand eens horen zeggen en ik heb al een pak in de aanslag,
prima voor als de tandjes doorkomen   klinkt raar maar waar. mijn
nicht deed dat ook bij haar

 kinderen. die vocht trekt dan in de maizena.



 
Terug
Bovenaan