Grillig en naar gevoel

<p>Hoi allemaal,<br /><br />Voelen jullie je ook zo naar tijdens je zwangerschap? Ben nu 15 weken zwanger en merk dat ik continue een brak gevoel heb. Met name in de avond word ik weer misselijk en lig ik om 20.00u te slapen. Gedurende de dag eet ik me door de misselijkheid heen. Wanneer ging dit bij jullie over?</p>

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben 17+3 zwanger en moet helaas zeggen dat ik hetzelfde heb. Overdag ‘eet’ ik me er ook wel doorheen maar na het avondeten ben ik super misselijk. Het moment dat ik op bed ga liggen ook behoorlijke maagzuur erbij. Ik let nu extra op met bijvoorbeeld geen jus dorange meer (vond ik heeeerlijk sinds ik zwanger ben) want daar krijg je nog meer extra brandend maagzuur van. Goed in de gaten houden met welk soort eten je er last van hebt, en dat iets minderen. Ook als ik zelf iets minder overdag eet gaat het iets beter. Maar ik blijf helaas altijd wel iets misselijk savonds.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik ben 9+1 zwanger. Ik heb vooral dat ik misselijk word bij het idee aan avond eten, zoals vlees en warme aardappels enzo. Soms krijg ik het ook echt niet weg en soms valt het reuze mee als ik het eet. Al het andere gaat goed. Ik eet graag fruit en heb behoefte aan frisse producten, zoals yoghurt. Hoewel ik sla altijd heerlijk vond vind ik dat nu net zo vies als toen ik een kind was. Hebben jullie ook meer behoefte aan frisse producten om maar zo te zeggen of wordt je gewoon misselijk na het eten van wellicht een zwaardere maaltijd, zoals avond eten? Ik ben eigenlijk verder helemaal niet zo misselijk behalve als ik honger heb of erge maagzuur. Als tip tegen maagzuur, bij werkt amandelmelk goed. Ik kreeg de tip van de gynaecoloog. 

Terug
Bovenaan