grmbl

Nou het schiet echt niet op! ben sinds feb. van de pil af, maar nog steeds niet ongi geworden. Ik wordt er helemaal gek van! Bestaan er niet wat tips om het allemaal weer op gang te brengen??? Of zal ik eens contact op moeten nemen met de dokter?? Wel erg dat ik gewoon graag ongi wil worden....

groetjes
 
hoi hoi erg vervelend voor je,je lichaam is de kluts kwijt,het beste wat je kunt doen is,contackt opnemen met je huisarts,die heeft medicijnen om het op te wekken.veel sucses ermee gr manuela
 
Monnikspeper heeft een vriendin van mij geslikt op aanraden van haar huisarts.. ze was heel onregelmatig of heel weinig ongsteld.. Het is homeopatisch geloof ik, je kan het zo kopen.

Succes!!
 
Ik heb ook niet zulke goeie verhalen gehoord over monnikspeper. Schijnt weer niet goed te zijn voor de vruchtbaarheid.

ZOu als ik jou was naar de huisarts gaan. Die zal je waarschijnlijk (clomid ofzo) wat geven om de boel weer op gang te helpen.

Succes meid!
 
Hallo allemaal,

ik heb de ha gebeld, hij belt mij vrijdag terug. Waarschijnlijk moet ik worden onderzocht... wat ik me daarbij moet voorstellen zou ik niet weten, maar ik wacht maar even rustig af.

groetjes.
 
Hoi Floortje,

Wat je ook zou kunnen proberen, is acupunctuur, als je geen zin hebt om middeltjes te slikken.
Bij mij duurde het ruim 9 weken voor mijn cyclus op gang was.
 
Terug
Bovenaan