Groei buikje!

Controle bij verloskundige was goed, nu bijna 24 weken, maar krijg al een behoorlijke buik! Het is dan ook al nummer 3, maar dan toch, buikje begint al een beetje in de weg te zitten.... en al regelmatig harde buiken....
Hoe is dit bij jullie???

Hej! hier zwanger van de eerste maar deze week heeft mijn buik echt een grote spurt doorgemaakt, alles doet me dan ook zeer, mn ribben mijn banden.Heb ook al een keer een harde buik gehad, duurde de hele nacht, heb er gewoon niet van kunnen slapen.

Hey, fijn dat de controle weer goed was!
Hier krijg ik nog vaak te horen dat ik een bescheiden buikje heb, terwijl ik m'n buik echt goed vind groeien! Maar ben dan ook wel groot en grof gebouwd, dus zal misschien toch ietsje minder opvallen. Loop op 't werk natuurlijk met werk kleding aan, een blouse met een bodywarmer, dus dan valt de buik ook wel een beetje weg..
Heb af een toe een harde buik als ik even wat drukker ben geweest, niet zo vaak gelukkig.. :)
Liefs

Ik heb al een flinke buik, krijg er regelmatig opmerkingen over.... (niet van de vk, en dat is de enige waar ik het me werkelijk iets van zou aantrekken, maar toch, is het echt nodig om me te vertellen dat ik een grote buik heb? Alsof ik dat zelf niet zie....). Harde buiken af en toe, maar voornamelijk na drukke werkdagen

ik heb ook al een flinke buik die aardig in de weg gaat zitten, het is de tweede en bij de eerste was ik ook reusachtig groot, heb wel weinig kilo's eraan pas 4 , verder ook af en toe harde buiken maar das altijd maar even ;)

Hoi,

Fijn dat het bij de VK weer goed was :).
Voor mij is het de eerste en mijn buik is voor me gevoel ook al best groot. Morgen zitten we op 25 weken. Maar dat die echt in de weg zit heb ik niet eigenlijk..

hoi hoi

ben nu aan week 23 begonnen.. de laatste weken merk ik dat mijn omvang toch goed is gegroeid! vind het heerlijk! ik smeer het vaak in met mama creme.. dat verzacht alles toch wat.. harde buiken heb ik ook. ik weet eigelijk niet wat het precies inhoud maar ik dacht eerst ook dat het veel later zou zijn..

Hey,

ben nu 24 weken zwanger en mn buik is nog redelijk bescheiden maar ik kan mn zwangerschap niet meer verbergen. Ik had ooit een wespentaille die is echt verdwenen :'( helaas. 'k Hoop em weer terug te krijgen! Volgens de verloskundige heeft mn kleine aardig wat ruimte, maar ligt hij al in een rechte positie met z'n koppie naar beneden, en het indalen is nu al een klein beetje begonnen. Iets wat ik ook al kon voelen omdat ik al die druk op mn bekken voel af en toe. Maar volgens haar was de mogelijkheid dat hij nog een paar keer om zou draaien groot. Ik was volgens haar al zo ver omdat er maar een jaar tussen dit kindje en mn dochter zit en dus nog niet helemaal was hetsteld van de vorige zwangerschap. Hopelijk heeft dit geen gevolgen voor de toekomst.

Terug
Bovenaan