Groei-echo gehad

En jawel hoor.
Beeb was weer goed gegroeid.
Ze schatten het gewicht nu op 3075 gram en ik ben 34 weken.
Moet met 37 weken weer komen en dan maakt de gynaecoloog een plan dus ik ben benieuwd.

Het buikje zat zelfs al op de uitgetelde datum: 39+6 dagen.
Hoefde me volgens de gynaecoloog nu nog geen zorgen te maken.
Heb wel het advies gekregen om niet meer thuis te bevallen, dat zag hij eigenlijk niet meer zitten, dus...... weer een tegenvaller.

Ben van Laura ook al niet thuis mogen bevallen en had dat nu dus wel super graag gedaan, maar ja gezondheid van het kindje gaat voor he?

Groetjes, Petra

Hallo,

Dat is wel zwaar, ja!
Gelukkig dat ze het in de gaten houden, en je evt. eerder inleiden.
Want die baby's die het zo goed hebben vanbinnen willen er nog niet snel uit ook hoor!
Als je dan met 38 weken ingeleid wordt ipv 42 weken natuurlijk bevalt, scheelt dat toch enorm.
Spannend is het wel!
Succes!

vind het nogal een gewicht hoor, goed dat ze het in de gaten houden en logisch dat thuis bevallen er niet meer in zit (wel jammer maar begrijpelijk) ik ben benieuwd hoe het zal verlopen (komt ons ukkie aan met 2160 gram met 34 weken hahahaha)

heey,

ik zie allemaal gewichten hier langs komen maar wat is een normaal gewicht rond deze weken?
ben vorige week bij de gyn geweest en was toen ruim 35 weken en ons kindje had toen een gewicht van bijna 2700 gram. das toch een normaal gewicht?

grtz

Rond de 2700 gram met 35 weken is normaal.
Ons kindje was met 34 weken al bijna 3100 gram en dat is niet normaal, daarom word ik nu ook extra goed in de gaten gehouden.

Maar jullie kindjes zitten dus goed, fijn hoor!

Terug
Bovenaan