groei-echo gehad...

Maandag hadden we weer een groei-echo, ik was toen precies 29 weken zwanger....

Onze kereltje loopt voor in groei, en werd geschat op 1488 gram terwijl tussen de 1100 en 1200 gram normaal is...
We moeten dus sowieso nog een keer een groei-echo laten maken...

Als de echoscopist nu een schatting zou moeten maken verwacht hij dat dit kindje boven de 8 pond uitkomt.
Nu is het geval dat als het kindje zaarder dan 8 pond wordt of iets scheef ligt ik geen vaginale bevalling mag hebben maar met een geplande keizersnee moet bevallen...

Vind het nu toch wel akelijk spannend worden nu de uitgerekende datum steeds dichterbij komt...

Kus mij

mmm jouw verhaal is precies t tegenover gestelde dan die van mij haahha.
ons ukkie loopt juist achter op de groei.

kan het me heel goed voorstellen, dat het allemaal spannend is.
een keizersnede wil je liever niet he.
(tenminste... als ik mag kiezen, dan toch liever "natuurlijk")

nou, doe zo veel mogenlijk rustig aan.
waneer krijg je die echo, weet je dat al??

liefs, do

mmm jouw verhaal is precies t tegenover gestelde dan die van mij haahha.
ons ukkie loopt juist achter op de groei.

kan het me heel goed voorstellen, dat het allemaal spannend is.
een keizersnede wil je liever niet he.
(tenminste... als ik mag kiezen, dan toch liever "natuurlijk")

nou, doe zo veel mogenlijk rustig aan.
waneer krijg je die echo, weet je dat al??

liefs, do

hoi,

wel fijn dat ie zo lekker groeit toch?
een keizersnee lijkt me ook niet fijn maar ja ik moet er ook aan geloven,ben namelijk zwanger van een 1 eiige tweeling die ook nog samen in 1 vruchtzak zitten..mijn kleintjes worden met 32 wk gehaald,dus al over 3 weken!!
de reden is dat boven de 32 wk het risico te groot word op allerlei nare dingen in me baarmoeder (omdat ze de vruchtzak delen) hoe zwaarder ze dan worden hoe gevaarlijker. ik heb met 28 wk en 5 dagen een groeiecho gehad en ze wegen 1400 en 1450 gram..dus ze zijn ook flink,voor hun alleen maar goed omdat ze 8wk eerder komen.

heel verhaal geworden..

liefs zonnetje

hoi,

wel fijn dat ie zo lekker groeit toch?
een keizersnee lijkt me ook niet fijn maar ja ik moet er ook aan geloven,ben namelijk zwanger van een 1 eiige tweeling die ook nog samen in 1 vruchtzak zitten..mijn kleintjes worden met 32 wk gehaald,dus al over 3 weken!!
de reden is dat boven de 32 wk het risico te groot word op allerlei nare dingen in me baarmoeder (omdat ze de vruchtzak delen) hoe zwaarder ze dan worden hoe gevaarlijker. ik heb met 28 wk en 5 dagen een groeiecho gehad en ze wegen 1400 en 1450 gram..dus ze zijn ook flink,voor hun alleen maar goed omdat ze 8wk eerder komen.

heel verhaal geworden..

liefs zonnetje

Ik moet vrijdag weer op controle bij de gyn...maar denk niet dat ik dan al te horen krijg wanneer we weer een groei-echo krijgen...ik denk rond 35 weken...

Probleem is nu toch wel dat ik mijn eigen gyn al 3 controles niet heb gezien, en aankomende vrijdag de 3e andere krijg :-S dus hopen dat ik volgende keer mijn eigen krijg, dan kunnen we alles eens zo langzamerhand doorspreken, want ze zeiden toen dat ze dan een keizersnee willen doen bij 38 weken...

Ik heb idd liever een "gewone" bevalling...t is toch een zware buikoperatie en heb dan wel 1 rondlopen van net 2 (21 mei is nova jarig), het mooie weer komt eraan en het liefst wil ik dan lekker op pas....

Wat spannend zonnetje al over 3 weken en dan heb jij je wondertjes al in je armen...en wat super dat ze al zo zwaar geschat worden!!! Heel bijzonder voor een tweeling.
Dus jij hebt alles vast al helemaal klaar....ik moet er ff nog niet aandenken haha...morgen is Nova haar kledingkast klaar, dan kan ik die vrijdag vullen en dan begin in met alles uitwassen!!!!

Op de bevalling na...is de voorpret voor de rest er zeker wel nu het dichterbij komt.

Liefs mij

Ik moet vrijdag weer op controle bij de gyn...maar denk niet dat ik dan al te horen krijg wanneer we weer een groei-echo krijgen...ik denk rond 35 weken...

Probleem is nu toch wel dat ik mijn eigen gyn al 3 controles niet heb gezien, en aankomende vrijdag de 3e andere krijg :-S dus hopen dat ik volgende keer mijn eigen krijg, dan kunnen we alles eens zo langzamerhand doorspreken, want ze zeiden toen dat ze dan een keizersnee willen doen bij 38 weken...

Ik heb idd liever een "gewone" bevalling...t is toch een zware buikoperatie en heb dan wel 1 rondlopen van net 2 (21 mei is nova jarig), het mooie weer komt eraan en het liefst wil ik dan lekker op pas....

Wat spannend zonnetje al over 3 weken en dan heb jij je wondertjes al in je armen...en wat super dat ze al zo zwaar geschat worden!!! Heel bijzonder voor een tweeling.
Dus jij hebt alles vast al helemaal klaar....ik moet er ff nog niet aandenken haha...morgen is Nova haar kledingkast klaar, dan kan ik die vrijdag vullen en dan begin in met alles uitwassen!!!!

Op de bevalling na...is de voorpret voor de rest er zeker wel nu het dichterbij komt.

Liefs mij

Terug
Bovenaan