groei echo gehad

Zo dat was de echo.... De kleine doet het goed. Placenta is mooi opgetrokken dus dat is een zorg minder. Nierstuwing wel weer erger geworden. Maar we hebben heerlijk genoten van de echo van onze kleine kabouter. Het lag heerlijk te slapen. Ligt mooi met koppie naar beneden knieën aan de kin, rug rechts en de voeten links. Nog goed lenig dus...
Ze kon door de dubbel gevouwen houding niet helemaal goed meten, maar kwam na een paar keer uit op een gewicht van +/- 1100 a 1200 gram. En geschat geboortegewicht word daarmee rond de 6 pond.
nu hopen dat ze gelijk krijgt....

Fijn dat het er goed uit zag!Wel minder van die stuwing heb je er ook weer meer last van? Knap dat ze dat zo kunnen schatten hè..ik heb geen idee maar voor m'n gevoel krijgen we een groot kindje,als 't maar gezond is of het dan 6pond weegt of 8toch? Rustig aan en nog ff lekker genieten van 't gerommel in je buik ;-)

Heel mooi. Toch altijd weer heerlijk om de bevestiging te krijgen dat alles goed is met de kleine.
6 pond is heel mooi toch? Hoor wel vaak dat ze er compleet naast zitten, dus ben benieuwd.
Balen dat je stuwing weer erger is geworden. Hopelijk is de verplichte rust daar ook goed voor.

ik heb mijn groei echo op 1 april gehad ik zat iets onder het gemiddelde mij hebben ze niet verteld wat ze denken hoe zwaar het wordt bij mij vriendin zeiden ze acht pond maar haar dochtertje woog 6 pond dus echt zeker weten kunnen ze het niet

Nee weet ik hoor... Ze zitten er heel vaak naast. Ze gebruiken een gemiddelde van 200 gram groei per week vanaf 29 week. Ze gaan dan ook uit van de uitgerekende datum.

In dat geval zou bij ons er nog (11 X 200gram) 2200 gram bijkomen, en dan zit je op 3300 gram. kortom 6 en halve pond.

Maar als ik met 37 week beval of met 42, dit daar 5 weken en dus volgens statistiek 1000 gram verschil in.
Dus zeg het maar...
En daarnaast verschilt het per kindje ook nog eens... Het is natuurlijk altijd een gemiddelde van 200 gram per week. Maar misschien groeit die van ons juist vanaf nu maar 150 of misschien juist 300 gram per week.

Desalniette min. Het is nu een kindje wat mooi op de lijn ligt, beter zo dan dat het nu al aan de bovenkant zit ;)

Fijn dat het met de kleine allemaal goed is! Wel balen van de stuwing! Heb je erge last?
6pond klinkt prima! Maar het is idd maar een schatting! Mijn dochter schatte ze zelfs tijdens de bevalling nog op 6-7 pond maar ze woog er toch echt 8! Ach, liever te groot dan te klein toch?

Fijn dat het goed gaat met de baby en vervelend van die stuwing.
Het enige positieve is dat je niet meer zo lang hoeft.

Zou mooi gewicht zijn! Ik krijg nog een echo in week 34, ben benieuwd of ze ook over het gewicht beginnen.

Terug
Bovenaan