groei echo gehad

he meiden vandaag groei echo gehad ben morgen 30 weken, de kleine is gemiddeld weegt nu 1500 gram en verwachten dat hij/zij rond de 6 pond gaat wegen bij de bevalling, kleiner dan onze dochter die woog ruim 7 pond.

Ze willen me wel in de gaten houden omdat me buik kleiner is dan toen met 20 weken. dus moet het in de gaten houden, op dit moment is het niet erg maar als het zo blijft en alleen kleiner wordt dan wel wat ze dan doen weet ik niet.

Ik heb wel weer blaas ontsteking heb weer antibiotica gekregen ik moet rond de 35 weken een test doen voor een speciaal bacterie of ik die bij em draagt omdat ik er dus blijkbaar tijdens zwangerschap gevoelig voor ben.

Pfff me hb is wel goed van 6 naar 6.7 maar moet de tabletten wel in blijven nemen

dus ja ik maakte me dus al zorgen , gelukkig is de kleine wel gegroied maar me buik niet, over 2 weken weer op controle

liefs
 
Die test die ze doen is voor de streptococcen B. Ik zou alleen de test wel eerder laten doen dan pas met 35 weken. Aangezien ik bij mijn vorige zwangerschap met 34 weken bevallen ben door die stomme bacterie.
Ze testen mij straks ook weer. Als de bacterie actief is moet je aan de antibiotica tijdens de bevalling.
Wat gek dat je buik kleiner is dan met 20 weken, maar zo lang de kleine het goed doet, zou ik me niet zo druk daarom maken.
 
he meis, ik kan vragen om eerder maar ze willen het pas met 35 weken dus ja, en waarom antibiotica tijdens de bevalling, want weet helemaal nog niks erover pfff , alleen dat ik erop getest moet worden,

En ja zolang de kleine goed groeit is het goed maar blijft in em hoofd dat het niet goed is en baart me toch beetje zorgen. Ik hoop dat me buik gaat groeien en de kleine ook anders is de kans opgenomen teworden of plat liggen, dat zie ik helemaal niet zitten met een dochter van 3 en me man kan wel oppassen maja die zit ook werk tezoeken en dat hebben we hardt nodig.

Liefs
 
Als je daadwerkelijk GBS hebt, dan kun je dat tijdens de bevalling doorgeven aan je kindje. Je kindje kan er behoorlijk ziek van worden. Je kunt ook veel info vinden op de site: www.ogbs.nl

Ik snap dat je je zorgen maakt hoor. Gewoon positief blijven en ervanuit gaan dat alles goed gaat. Hopelijk komt alles goed.
 
hoi mamavan3kids thnx voor de site, alleen las wel dat er 1 dood aan is gegaan, maja zoals ik lees is dat maar 5% kans dat dat gebeurd, ik hoop het niet, maar als het wel zo is betekend dat ik inplaats van geboorte hotel in het ziekenhuis moet bevallen.

Naja we wachten de test wel af, dat is wel een beetje zorgen maakt , meeste wat me zorgen baart is dat me buik kleiner is dan met 20 weken, ik probeer me rust te nemen maar lukt niet, alles spookt door me lichaam en hoe komt het dat die kleiner is. Tot nu toe zegt mijn verloskundige dat het kindje gemiddelde groei zit en dat die zo moet blijven mee groeien zo niet, heb ik kans op plat liggen of opgenomen worden pff zie ik helemaal niet zitten met een dochter van 3 waar voor ik moet zorgen

sorry meiden dat ik zeur en dat ik misschien geen zorgen moet maken, maar toch knaagt het aan me, ik blijf positief maar is niet niks vind ik om dit te horen

liefs
 
Terug
Bovenaan