Groei-echo gehad

Hoi meiden,
Ik heb vanmorgen mijn groei-echo gehad....
Het jochie is helemaal volgens het boekje.... Behalve zijn hoofdje is iets groter, maar het duidde gelukkig niet op een waterhoofdje....
Grappig om te horen, want mijn vriend is 2 meter en ben zelf ook 183..... Maar het jochie is helemaal normaal.... Ik ben zo benieuwd, als ie er straks echt is.... Kan bijna niet wachten...
Nog meer meiden die de groeiecho hebben?

hoi hoi,

super dat alles goed is.
ja heb er al 1 gehad en toen liep de kleine man 1 week en 4dgn voor qua groei.morgen 34 weken zou ik hem weer krijgen maar heeft de vk over 2 weken gezet.morgen dus gewoon de controle.

ik heb ook al 2 groeiecho´s gehad.
Over 2 week weer 1.
Ons mannetjes groeit ook volgens het boekje.
Heel fijn om te weten.
Bij ons loopt het buikje iets voor maar dat is maar 3 dagen.

Bij ons doen ze niet aan groeiecho's geloof ik... de VK is er nog altijd niet over begonnen en ben het de vorige keer vergeten te vragen. Neem toch aan dat als ze er aan zouden doen, dat allang was gebeurd.
Vind het opzich wel jammer, daar we geen geld hebben voor een 3D echo, is de spanning naar de bevalling extra groot, wil zo graag ons kleine meisje weer eens zien!

Ik moet groeiecho´s omdat ik onder controle sta bij de Gyn in ziekenhuis.
dus bij ons is het zo sta je onder controle dan krijg je ze wel.
Ik weet dat als je dat niet hoeft de groeiecho´s ook niet krijgt.
tenminste bij de verlos waar ik zat.
die heeft mij doorgestuurd.
geklukkig niks ernstigs. maar mijn suikers waren met 0,1 te hoog bij de test. Vandaag dat ze het nu in de gaten willen houden.

Ik vind het helemaal niet erg haha.

Moet nu ook klinisch bevallen, dcheelt ook weer geld.

ik krijg ze alleen voor de grote van het kind en krijg ze dan bij het ziekenhuis maar heb ze nog nooit gehad dus volgens mij is het bij ons ook zo dat je ze niet bij verloskundige krijgt

Terug
Bovenaan