Groei echo: klein buikje baby

<p>Ik zoek wat steun</p><p>ik ben nu 31 weken zwanger en had een groeiecho omdat de verloskundige dacht dat de groei wat tegenviel</p><p>uiteindelijk op de echo een buikje net boven p5 , hoofd en bovenbeen wel normaal. De placenta zag er ook goed uit en de bloedstromen waren allemaal goed</p><p>nu afwachten Volgende week een onderzoek naar bloedvaten en placenta en de week erna weer een groeiecho </p><p>volgens de gynaecoloog moeten we ons nog geen zorgen maken . Maar dat doe je toch </p><p>We hebben ook 2 miskramen en een zwangerschapsafbreking in de voorgeschiedenis De afbreking was ivm zeer ernstige afwijkingen </p><p>Nu hadden we een goede nipt ( op medische indicatie dus weet niet of nevenbevindingen erbij zaten) en goede 20 weken echo </p><p>echt bezorgd nu Helaas kunnen we niks doen dan afwachten</p><p>wel ga ik nu meer rust nemen en vast minder werken </p>

Ik had ook een veel te keine kleine baby. Buikje idd te klein. Uiteindelijk opgenomen met 29 weken en met 34 weken geboren. 
Ik zou nu al stoppen met werken, uiteindelijk ga je advies bedrust krijgen.. ik werkte toen ook gewoon door tot ziekenhuis opname maar achteraf had ik de ziektewet in moeten gaan

ik heb dit 3 weken geleden ook te horen gekregen. 2 weken later was ie netjes 2 weken vooruit gegaan maar nog klein. ze maken zich hier in het zieken huis zich nog niet druk en wij dus ook niet. ben wel gestopt met werken. 

Terug
Bovenaan