Groei echo niet goed, op naar het Zkh!

Hoi meiden,
Ik had vanmorgen een groei echo omdat ze vorige week toch vonden dat de baby wel erg aan de kleine kant was.
Nou de echo bevestigde dat dus vanmorgen. Het hoofd en benen enzo loop prima op schema, maar het is nog veel te licht! Buikomtrek loopt op 32 weken terwijl ik 37wk1d ben! Dus zo meteen naar het ziekenhuis voor een 2e opinion bij de gynocoloog. De Vk denkt dat ik via de placenta misschien te weinig voeding door geef en dan zou het voor die kleine beter zijn om naar buiten te komen. Dat zou dus betekenen dat ze me gaan inleiden. Net dus maar een vluchtkoffertje ingepakt om mee te nemen. Alleen heb ik helemaal geen mini-pakjes voor de baby! Was gister pas begonnen met de was en heb nu alleen maatje 56 schoon, dat is veel te groot voor mijn mini baby!
Naja, hopen dat het allemaal mee valt en dat ik straks gewoon weer naar huis toe mag met een gevulde buik!
Mn vent is helemaal op van de zenuwen, ik ben vrij rustig, maar werd net helemaal zenuwachtig van hem dus ben voor mn eigen rust maar even achter de pc gedoken.
Nou, als ik weer thuis ben, plaats ik weer een berichtje!
Liefs,
Mar

succes marjolijn.
horen dan nog van je van hoe en wat.
ik had laatst een ligging en groei echo.
die van mij liep voor kwa gewicht.
en had juist een dik buikje.
hopen dat allemaal gewoon goed is en je nog even de baby in de buik mag hebben.
en anders eruit.
dat wordt dan nog spannend dan mag je misschien heel binnenkort al gaan bevallen.
groetjes

Hoi Marjolein!

Heel veel sterkte en succes! Ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Spannend joh!
Ik krijg a.s. vrijdag een echo, maar ik geloof dat dit meer is om te kijken hoe de kleine erbij ligt. En een van de verloskundige moet nog een diploma halen voor vergevordere echo's van zwangerebuikjes. Ik denk ook wel dat ze meteen het hoofdje opmeten enzo..dus ben wel heel benieuwd wat ze gaan zeggen. laatste echo was 20 weken echo...en dat ligt al een tijdje achter ons.

Het lijkt wel spannender voor de man als voor jezelf...haha die mannen ook met hun zenuwen...Hier nog zo'n overbezorgde man, die wilde dat ik vandaag perse de verloskundige zou bellen over mijn voorweeen/harde buiken die steeds meer terug keren. Wat ik al wist heb ik vanmorgen via de telefoon gehoord, als de "voor weeen" stoppen dan is het een valse start en is het puur indalen voor de kleine!

Nou veel succes he! liefs Janne van Krukel, 36,4 weken!

Spannend Marjolijn. Hope+ijk is alles goed met de kleine en kun je beeb in je buik weer naar huis. Misschien krijg je wel rust voorgeschreven. Had mijn schoonzusje.

Hoi Marjolein,

Ik hoop voor je dat je dadelijk weer lekker thuis bent met je baby nog in de buik.
Och en die kleertjes...dat is zo erg nog niet.
Doe rustig aan en we horen het wel.
Succes!

Liefs

Hey Marjolein,

Ik hoop dat het goed gaat en dat baby nog even in je buik mag blijven.
Succes zometeen en probeer lekker rustig/ontspannen te blijven. Het komt toch hoe het komt en misschien moet je wel helemaal rusten.
Ach en die kleertjes dat komt wel goed hoor.
Succes...we horen je wel weer.

Groetjes Rianne

Hoi marjolein,

Zo zie je maar, vrouwen houden hun hoofd er goed bij in spannende situaties.
Ik hoop dat de uitslag meevalt en dat je straks weer lekker thuis bent met de baby nog in je buik!
Sterkte!!!!!!!!

liefs

Hey Marjolein,

Heel veel succes in het ziekenhuis! En die kleertjes, dat komt wel goed hoor meis. Desnoods stuur je nog even iemand erom!
Hoop aan de ene kant voor je dat de beeb nog even blijft zitten, maar aan de andere kant..... het zou ook wel fijn wezen he als het eruit is! Heel veel succes en we horen er wel van!

Liefs

Terug
Bovenaan