Groei echo...volgende week terug komen...

Hi meiden van daag 29 plus 1 zwanger..en onze tweede groei echo gehad.
Ik vind mijn buik echt niet zo bijzonder groot voor een tweeling..en maakte me dus ook een beetje zorgen over de gewichten van de damens.

Nu konden ze baby A (zij gaat als eerste geboren worden..) niet goed opmeten..alleen haar beetje en buikje, maar niet haar hoofdje (die lag al helemaal ingedaald en ze lag er met haar rug voor)..maar wat ze konden meten ...zat ze onderaan de groeicurve..nog niks schrikbarends, want tweelingen zijn iets kleiner en mijn vruchtwater was voldoende en ik heb 2 placenta's ...ze hoeven iig niets te delen...

Baby B was gemiddeld en ongeveer 1300 gram.

Toch zat mij dit niet helemaal lekker..ik wil gewoon zeker weten of mijn moppie A niet te klein is...want dat zou betekenen dat iets haar niet goed voed of dat ik meer rust moet nemen....
En gelukkig konden ze dat begrijpen...en moet ik volgende week terug komen om te kijken of ze nu wel goed opgemeten kan worden...

Dus we wachten weer af!! als je zo naar de echo's kijkt..komt het in ene heel dicht bij....Meisje A gwoon al ingedaald!!

Spannend allemaal weer..

liefs Marinde

Heel spannend allemaal! Wel fijn dat baby B goed groeit, hopelijk sterkt baby A nog een beetje aan!
Het komt nu idd zeker dichtbij voor je! Tweelingen worden toch meestal met 36 weken geboren?

Succes volgende week.

Da's toch vaker zo dat de ene kleiner is dan de andere bij een tweeling? Maar kan me wel voorstellen dat je je toch zorgen gaat maken. Alvast succes volgende week, en het komt wel ineens dichtbij zeg... gewoon al ingedaald!

Terug
Bovenaan