groei echo was goed

A

Anoniem

Guest

nou ben gisteren geweest voor de groei echo haha leuk man weer de kleine even zien hij ging er helemaal voor liggen zo schattig he ,,
maar alles was goed op maat zeg maar,, hij was gisteren 29 weken en dat gaf alles aan ook zoals been hoofd enzo dus moet volgende week op controle dus ik hoor wel wanneer ik weer een echo krijg ik maak me niet druk ik ga gewoon denk ik deze keer een normale baby krijgen hahah die meer weegt dan 1800 2600 of 2400 gram hahahah

veel liefs cora

Gelukkig, altijd fijn om zeker te weten dat alles goed is
Ik moet volgende week maandag weer, maar de vorige was goed dus ga me niet druk maken!
En hoe is het met je suiker???

Liefs Nika

hoi,

Ik krijg morgenmiddag een groeiecho, ben errug benieuwd hoe groot ie ongeveer is....

mijn man en ik zijn namelijk geen lichtgewichtjes en bij de geboorte waren we allebei 8 pond dus verwacht bij ons ook wel zoiets.
Zullen het morgen wel zien....

groetjes kim

hoi nika

ben gisteren op controle geweest,
alles was goed was maar 1 kilo in 3 weken aangekomen haah
over 2 weken moet ik weer laten prikken dan moet ik ook weer op controle en krijg ik me 2de groei echo dus ja tot nu toe gaat alles goed de baby is volgens het boekje niet groot en niet klein dus ,,,,,,

vraag me af of ik nog 10 weken volhou hoor jeetje ik stik soms alsof ik geen lucht krijg ook

hoe doen jullie dat met auto rijden? rijden jullie door of kunnen jullie net als ik bijna niet meer achter het stuuur hahaha

veel liefs cora

Hey Cora,

Wat fijn dat alles ok is!
Ik heb gister ook weer een groeiecho gehad; op zich zag alles er wel goed uit, zit nog tussen de lijnen, alleen iets onder de norm (maar liever zo dan een 10ponder).
De gynacoloog vond alleen dat de buikomterek wat afboog van de groeilijn van deze baby en aangezien dat het gewicht aangeeft is het iets om extra op te letten, dus misschien moet ik met 36w voor nog een echo (al snap ik niet wat ze er dan nog aan kunnen doen).
Vind het wel raar: ben deze keer veel meer aangekomen dan bij mijn zoontje en mn zoontje was bijna 8pond; nou schatten ze deze op 6 a 7 pond
Ach, ik heb stiekum het idee dat dit een meid is en die zijn meestal iets lichter...

En wat betreft auto rijden: ik heb geen rijbewijs, dus heb dat probleem ook niet!
Fietsen gaat nog wel, alleen niet al te lang en vanmorgen baalde ik wel ff: moest door die regen op de fiets mn zoontje naar het kdv brengen: BAH!

We houden elkaar op de hoogte!

Liefs Nika

Oja, en ik pas wel bijna niet meer tussen de college banken; das ook best grappig

Terug
Bovenaan