groei echo

Ik krijg binnenkort een groei echo. Ik hoor veel verhalen dat ze er regelmatig naast zitten. Wie heeft hier ervaring mee en wat meten ze precies? Stiekem hoop ik ook een glimp van het geslacht te kunnen zien!

Groetjes!

Ik heb dit bij de eerste ook gehad. Ze dachten dat Bas een week of 3 a 4 weken achter liep. Zijn buikje was wel erg klein, dus het zou goed zijn als hij 2 a 3 weken langer zou blijven zitten (na de uitgerekende datum). Nou daar dacht Bas anders over, die kwam gewoon 3 weken tevroeg en had een gewicht van 2860 gram. Dus alles viel mee en hij is kern gezond! Ohja, gewoon thuis bevallen hoor!

Succes!!!

Groetjes Lia

Hoi Hoi
nou ik heb er wel ervaring mee,
ik ben nu zwanger van ons tweede kindje en heb bij beide een groei echo gehad.
Bij mijn eerste kindje viel het mee met 30 weken groei echo gehad uiteindelijk dachten ze dat ze rond de 6 pond was, maar met de geboorte was ze precies 2550.
En nu heb ik vorige week een groei echo gehad ook met 30 weken omdat de eerste ook aan de kleine kant was, deze keer zat de baby op de onderste lijn van het gemiddelde, en nu moet ik misschien rond de 36 weken  nog een keer.
ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo heel veel van aantrek wij zijn zelf allebei echt niet   groot en ik verwacht ook geen groot kindje alleen moet het natuurlijk wel blijven groeien.
als ik eerlijk ben vind ik die extra echo's ook wel leuk je hebt mooi de kans je kindje nog een paar keer vaker te zien, en het is toch fijn als je het weer ziet.
heel veel succes en een hele fijne zwangerschap toegewenst.
groetjes

Terug
Bovenaan