Groei echo

Hoi allemaal,
Is alweer een tijdje geleden dat ik postte, dus vond ik tijd voor een korte update.Mijn tweelingzwangerschap is morgen precies 30 weken en we hebben deze week een groei echo gehad..;het resultaat is een schatting van de gewichten en de jongetjes doen het uitstekend. Eentje is  ong. 1380gr ( daar hebben we een mooie gezichtsprofiel fotootje van gekregen) de ander is 1302gr, maar hij wilde niet op de foto; liet zijn gezichtje niet zien :(
Over 2 weken weer een groei-echo dus dan gaan we met baby B in de herkansing..Qua ligging ligt  A met zijn hoofdje naar beneden en B met de voetjes naar beneden..

Verder zit mijn  baarmoeder al bijna tegen mijn borstkas aan en das niet altijd plezierig (vooral lange ritten in de auto)..Ze houden volgens mij  wedstrijdjes kickboxen want af en toe is het echt niet normaal hoe ze tekeer gaan.Qua kilo`s gaat het hard :de laatste tijd ben nu al ruim 15 kilo aangekomen en heb nog effe te gaan.Wat ook naar is is maagzuur; daar heb ik  veel last van (evenals kortademigheid, vermoeidheid, jeuk op mijn buik, opgezette voeten etc.. Echt zo`n zwangerschap uit een boekje).

Ik heb laatst geconstateerd dat een zwangerschapsrok me niet meer paste; dus ik moet binnenkort vor een tweede ronde van kleding kopen :(   voor de jongetjes kopen is super leuk..maar nog meer van die tenten (het is ook erg moeilijk in te schatten hoe groot mijn buik nog  zal worden)  is niet leuk..

Goed tot zover de update.;Voor de babykamer moeten we ook nog heel veel doen :(
Maar over een kleine 3 weken komen de beide oma`s oer, dus heb ik meer steun en hulp in de klusjes.;(Denk dat ik het ook nodig zal hebben).

Groetjes en veel sterkte allemaal

fijn   dat ze goed groeien!! :D:D

en kan me voorstellen dat je zoveel (klaagjes) hebt....
Lijkt mij ook wel een stuk zwaarder een tweeling zwangerschap!!
maar ook heel speciaal!! :D:D

Hoi!
Jeetje, week 30 alweer.... Kan me nog herinneren dat je zei dat je net een buikje had!
Fijn dat ze goed groeien! En de ene, nu al eigenwijs.....haha...
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan