groei echo

Net een groei echo gehad. De kleine weegt iets meer dan 1300 gram, wat presies overeenkomt met de duur van de zwangerschap (29,1 weken) Er was een mooie regelmatige hartslag te zien, ze lag met haar hoofdje naar beneden, haar rug naar mijn rug en haar billetjes onder mijn rechter borst. Het blijft ff spannend of ze echt een "ze" is, want ze lag er met haar voetje voor. Geen rare dingen te zien. Ze deed haar mondje open en dicht en we hebben een foto met haar mondje open en een met haar mondje dicht, zo lief.
 
hihi lovertjuh. Ga er gewoon van uit dat het een meid is, heb het zelf gezien op de echo. Maar de gene die de echo maakte zei het zo leuk, tja, met een voet er voor kan ik niet zien wat het is...

ja lorena,
toch een mooi valentijnskadotje he?
 
ik had van de week ook een groeiecho, ben nu 28,5 wkn, toen lag de baby ook netjes met het hoofd naar beneden, maar gisteravond bij de verloskundige lag het weer met de billetjes naar beneden, kan nog alle kanten op dus haha, vanaf de 34e week moet het goed gaan liggen voor het indalen
 
hoi mama van milan,

ja ik weet er alles van, toen ik zwanger was van mijn jongsgte zoon lag die vanaf week 30 met zijn billen naar beneden, met 35 weken zouden ze hem gaan proberen te draaien, had ie zichzelf al heel mooi omgedraaid vlak voor hij gedraaid zou worden. En ja ze heeft de ruimte, er hebben natuurlijk al 5 kindjes waarvan een tweeling in mijn buik gezeten.
 
Terug
Bovenaan