groei echo

zo juist de groei echo gehad..

de kleine was lekker rustig dus het meten was een eitje haha..
qua lengte zit hij precies op de gemiddelde lijn daar in tegen ligt de hoofd en buik omtrek iets onder het gemiddelde maar nog wel binnen de norm.. het word dus gewoon een wat slanker en langer kindje (mijn postuur)

placenta lag er heel mooi bij nog altijd aan de rechterkant ook was het vruchtwater goed.

de kleine heeft echt papa's voetjes heeft nu al maar liefs voetmaatje 8 (meeste kindje worden geboren met 9)

morgen weer controle bij de verloskundige hopen dat we daar ook weer helemaal goed gekeurd worden :D

Fijn dat alles goed is met de kleine!!
En ja, ze weten toch niet precies hoe groot het wordt hé, ze groeien ook in sprongen, maar altijd fijn te weten dat alles binnen de normn ligt!
Succes morgen!
Liefs MJ

zeker een geruststelling..

dan maakte is me niet echt zorgen omdat ik al lang blij was dat het niet een te groot kind was..
en ja lengte gaat makkelijker dan compactheid bij een bevalling haha..

de echoscopiste zij al wees blij dat het niet een te fors kind is, op een 8 a 9 ponder zit je ook niet te wachten als eerste kindje..
ondanks dat er vrouwen zijn die dat zo even doen en er ook vrouwen zijn die moeite hebben met een 5 ponder..

De eerste van ons was 8,5 pond bij geboorte en idd of je er op zit te wachten geen idee!! Maatje 50 heeft hij nooit aan gekunt in ieder geval en maatje 56 maar 2 weken!! Dus echt sprake van een schattig klein babytje was er niet aan de andere kant waren de mannen in de familie iets minder onzeker omdat ze iets hadden om vast te houden en niet meer zo heel erg bang waren het te breken ;) Zo zie je maar ieder voordeel heeft zijn nadeel, maar een lief klein poppetje lijkt me deze keer ook wel wat :)

Terug
Bovenaan