Groei-echo!

Hallo dames!

Vanmiddag hebben wij de groei-echo gehad en alles was prima in orde.. Alles volgens "schema"..
Voel me ook helemaal geweldig! Echt genieten van de laatste tien weken..

Hoe was / is jullie groei-echo gegaan. Zijn jullie ook allemaal zo tevreden als dat ik ben.. Of ervaren jullie t heel anders??

Liefs Carina
 
De laatste echo die ik gehad heb was de pret echo, maar ook daar zijn de metingen verricht en alles was goed (Gelukkig!!) Aanstaande Maandag hebben we weer een groei echo in het zkh, maar ik verwacht eigenlijk niks raars. Met 32 weken nog een groei echo en daarna lekker afwachten:)
 
Ik was ergens in April 2x voor een echo, 1x extra ivm hartziekte in de familie.Ook daar was alles OKE en kreeg ik te horen, dit is een baby die netjes volgens het boekje groeit en ontwikkeld... Begin juni heb ik weer een echo...
 
Een groei echo. Die zal ik dan ook nog wel krijgen.
Ik moet eind van de maand weer voor controle en dan wordt er weer een afspraak gemaakt voor een echo. Hoeveel echo´s hoor je eigenlijk te krijgen?
Ik heb er tot nu toe 3 gehad. De allereerste, toen de combinatietest, daarna 20 wkn.
 
Ik moet maandag(31-5) een echo laten maken. Dan ben ik 30 weken en 3 dagen. Spannend. Zie ik eindelijk me kleine weer. Kan niet wachten.
 
ik moet om de 2 weken voor de groeiecho en dat is begonnen met 26 weken.
ben nu 29,3weken.
krijg maandag weer de 3de groeiecho,maar tot nu toe doet ons kereltje super goed.
ik krijg zoveel echo vanwegens me placenta die stopte er ook mee toen ik van me eerste zoontje zwanger was en was heel klein 2270gr
 
Wat leuk allemaal voor jullie! Ik krijg volgens mij helemaal geen groei-echo zolang alles goed gaat. Is dat tegenwoordig standaard dan?
 
Terug
Bovenaan