Groei echo!

Hoi allemaal,

Ik heb gister een groei echo gehad en wat blijkt ze is wat te klein!
Iemand hier nog meer ervaring mee?
Ze gaan het in de gaten houden en ik moet heel veel rust houden.

X

Ojee! Ik was vanmorgen bij vk helemaal verrast dat er nog 2 echo's komen. Dacht dat het allemaal al wel klaar was. Maar ja, niet ieder kind is gemiddeld. Gemiddelden worden opgebouwd uit grote en kleine getallen. Dus zou me niet teveel zorgen maken en vooral ontspannen en voor jezelf zorgen. Komt vast goed joh!

Moet dinsdag naar het ziekenhuis, gaan ze weer verder kijken.
De vk zei, het is of een klein babytje omdat ik zelf ook klein ben en een kleine baby was is dit erg goed mogelijk of ze krijgt te weinig voeding binnen via mijn placenta.
Maar ja dat gaan ze dus dinsdag weer bekijken!

Pfff toch wel spannend hoor. Ze zetten er geen bloedspoed achter, dus gaan maar uit van het beste toch! Laat je wel nog weten wat er uiteindelijk uit is gekomen dinsdag?

Ik zou me er ook niet teveel zorgen om maken. Ze houden je immers goed in de gaten. Misschien krijg je gewoon een schattige, kleine baby! En neem op tijd je rust, dan ligt het daar in ieder geval niet aan!

Ik heb 7 nov. groeiecho. Bij de laatste echo was mijn buik vrij groot, dan kon er ook aan liggen omdat de kleine is stuit ligt en zich helemaal omhoog duwt. Mijn baarmoeder kwam tot net onder mijn borsten... scheen vrij groot te zijn. Dus nu willen ze ook wel eens weten hoe groot de kleine is.

Heb een keer eerder een groeiecho gehad en toen lag alles precies op schema,... alleen wat langere bovenbeentjes! Joehoe! :)

Blijf maar gewoon genieten van je zwangerschap.
Groetjes!

Thnx voor de reacties ;)
Ja ik ga me lekker rustig houden en me zeker niet te druk maken.
Gister nog is bij de de vk geweest en die ging ook nog even voelen.
Ze vond dat ik een mooi buikje vol baby had haha!
En ze denkt ook dat ze misschien gewoon klein is! omdat ik zelf ook een kleine baby was en nog steeds klein ben.
Dus voor de zekerheid, nou ja liever 1x voor niks dan 1x niet en dat er dan wel iets is!

Liefs Chantal

Ik heb het ook gehad. Komt veel voor. We hebben een kleine baby gekregen... maar wel erg schattig zo'n kleintje in de wieg. Enne... na 4 weken was ie meer dan een kg zwaarder en nu met alles bovengemiddeld. Ze kunnen het dus zo inhalen!

Terug
Bovenaan