groei echo

vanmorgen bij de verloskundige geweest en we hebben elke keer een andere nu denkt de vrouw van vandaag dat de kleine man toch aan de kleine kant is en dat hij in stuit ligt nu wachten op belletje wanneer we mogen ben wel benieuwt ze zeggen echt allemaal wat anders hebben jullie een vaste vk of ook elke keer een andere vind het best jammer want omdat hun niet op een lijn zitten zit ik ook elke keer in de stres ben nu ruim 32 en hoop dat het allemaal goed zit maar ben nu toch weer vreselijk zenuwachtig
liefs bambie

He Bambie22
Ik heb iedere keer een andere. Afgelopen donderdag had ik een vrouw die zei dat ik het rustiger aan moest doen en dat alles opzich wel goed ging maar dat het als het zo door zou gaan ik eerder met verlof zou moeten omdat het niet vold groeide.
Toevallig net weer geweest (andere vk) omdat ik mij beroerd voelde en nu hoor ik dat het er prima uitziet.
Is maar net aan wie je hebt en hoe ze je buik berekenen

Hoeveel cm is je baarmoeder? Vorige week was ik 32 wk en was m'n baarmoeder 26cm.

Laat je niet gek mk. Als ze het niet vertrouwen sturen ze je door naar zh.
liefs
Mieka

Wij hebben 4 roulerende verloskundigen zodat je uiteindelijk altijd een vertrouwd gezicht aan bed zult hebben. Ik heb zo mn voorkeuren, morgen mag ik bijvoorbeeld weer naar de tranentrekster. Dan heb je nog de stalen zuster en de "waar kun jij nu al verstand van hebben je komt net kijken?" verloskundige en nog een nieuwe wat oudere verloskundige maar ik weet nog niet wat ik aan d'r heb want ik heb haar nog maar 1 keer gezien.

Ik hoop dit keer wel op de tranentrekster of de nieuwe aan mn bed. De stalen zuster heb ik al eens gehad en de vorige keer wilde ze niet tekenen voor extra kraamzorg.

Wel altijd tegenstrijdige adviezen tegen kwaaltjes, andere manieren van prikken, bloeddruk meten gaat ook heel verschillend. Maar goed alle conclusies zijn doe het rustig aan, "open deur".

Bij 32 weken kan de kleine nog alle kanten op draaien, dus de stuitligging kan nog veranderen. Mijn meiden hebben tot 36 weken nog rondjes gedraaid!
Is de echo al gepland????
Liefs Bowi

Terug
Bovenaan