Groei echo

Voor alle dames die al bevallen zijn van harte gefeliciteerd met jullie kleintje!

Ik heb vandaag een extra groei echo omdat de vk denkt dat kleintje blijft groeien en misschien wel aan de grote kant wordt.
Verwacht zelf dat het geen inmense baby wordt, maar vind het allang leuk dat ik hem/haar vandaag nog een x mag bewonderen. Ben nu 36w en 3dgn dus ben benieuw hoe hij/zei er nu bij ligt....

Deze week even zorgen dat het laatste "Sint" wasje voor de baby wordt gedraaid en de vluchttas voor mezelf nog even klaar zetten....
Want het af tellen is begonnen, begint nu toch wel spannend te worden.
Hoop eigenlijk stiekem dat hij/zei tot Januari blijft zitten aangezien eind Dec geen leuke tijd is om jarig te zijn voor een kind. Maar helaas hebben we hier niks over te zeggen.

Ik wens iedereen veel succes met de laatste loodjes en vooral met de bevalling natuurlijk. En hoop jullie verhalen en belevenissen hier nog te mogen volgen!

X Janneke

Dat schiet al aardig op. Ben benieuwd wat de groei echo zegt. In ieder geval erg leuk om je kleintje weer te zien. De datum is helaas niet altijd te kiezen. Ik denk maar zo, het kleintje kiest voor de datum (tenzij je wordt ingeleid of een keizersnede hebt). Komt allemaal goed.

Heb van de week de groei echo gehad.
En alles was op de juiste afmeting en maat. Alleen de buikomvang was boven de maat. Dit betekend dat we waarschijnlijk een lekker vol kindje krijgen,
As. Donderdag afspraak bij vk en horen we wat zei ervan vind en of er iets gaat gebeuren... Maar ga ervanuit dat dit geen problemen opleverd en we gewoon afwachten wanneer ons kindje komt.

Sinds gisteren aardig last van af en toe harde buiken of voor weeen.
Hier heb ik eigenlijk de gehele zwangerschap nog geen last van gehad. Maar nu ineens is het duidelijk aanwezig.
Nog 3 weken voor de uitgerekende datum. Dus ga er vanuit dat hij/zei nog wel even blijft zitten!
Maar dat zien we vanzelf wel.

Bij mijn meisje was de buik ook veel te groot. Met 35 zou deze al 40+ zijn. Ze is nu geboren en haar buikje is gewoon lekker bol maar niet echt overdreven. Daar hoef je, je niet druk om te maken. Komt goed. Succes met de voorweeen, hou vol het doet al veel aan voorwerk.

Terug
Bovenaan