Groei- en liggingsecho gehad

Heb vanochtend de echo gehad.

Alles zag er goed uit. En!!!!! de kleine meid is gedraaid!! Maar nog niet ingedaald. De echoscopiste zei dat de baby nu in een hele fijn positie ligt en dat ze meestal zo blijven liggen totdat je gaat bevallen.

Alleen moet ik nu veel rust houden omdat ze aan de kleine kant is. Haar gewicht zou nu 1800 gram zijn, terwijl dat normaal rond de 2200 gr zou moeten zijn. Ze had geschat dat haar geboortegewicht rond de 2700/2800 gram zou zijn. Ben benieuwd.

In ieder geval ben ik heel blij dat onze meid gedraaid is!

heey das fijn dat ze gedraaid is,en het indalen gebeurt nou eenmaal bij de een wat later dan by de andere,een vriendin van mij is 2weken geleden bevallen van een kindje dat 2700gram woog,zoooo ieniemienie klein en zoo lief,en ze was 2uur na de bevalling alweer thuis en het gaat supergoed met ze.doe het rustig aaan en geniet vd laatste weekjes.ikzelf mag dinsdag voor de liggingsecho,en ben dan 36-1 week.

Ja dat is echt ieniemienie! Een vriendin van mij had ook een kleine die zo veel woog. Echt heel lief.
Heel veel succes met de liggingsecho!

Hoi,
Jaa leuk, de liggings- en groeiecho! Ik heb hem over 1,5 week, ben dan 36+4 wk. Ben erg benieuwd. Ben tot nu toe best heel druk geweest en de vk heeft het steeds over een 'kleintje', dus hoop niet dat-ie van ons ook té klein is. Nou cass85, nu dus verplicht op de bank! Gaat dat je lukken?
Succes! Groetjes,

Vanochtend ook een extra echo gehad, omdat ze bij 30 weken erg klein was. Nog net op het onderste lijntje van de curve. Nu nog, maar alles groeit in verhouding.
Verwacht ook geen reus. Zoontje was ook maar 48cm en 2800 gram, terwijl hij geschat was op 7 pond. Ga er nu vanuit dat het weer zo'n ukkie wordt.

Voordeel is, dat we bij de kleine man wel heel lang met alle kleertjes hebben kunnen doen. In het begin alleen maat 44 moeten kopen, want dat hadden we natuurlijk niet in huis. Ga ik binnenkort maar eens even uit de opgeborgen kleertjes vissen. Ben er nu op voorbereid.

Wel heel schattig hoor, als ze echt zo klein zijn.

Zeker schattig, maar ik weet nu al dat als ze echt zo klein is dat mijn schoonvader haar niet vast durft te houden.
Onze meid nu zat wel onder de onderste curve maar ze hopen dat als ik strikte rust neem dat ze nog wel bij zal groeien.
Wel gemakkelijk als je die kleine maatjes hebt, Ik heb ze niet, kleinste is maat 50. Ik wacht gewoon af tot aan de geboorte. Kleertjes zijn nog snel gekocht.

Terug
Bovenaan