groei groei groei

Hey ladies,

We kunnen er niet meer omheen........Mijn buik begint nu lekker te groeien.
al een paar keer de kleine gevoeld (denk ik hahaha) het is nog niet super duidelijk. Maar wel heel bijzonder.

vanochtend kon ik echt met mijn hand voelen waar de kleine ongeveer zat. had rechts in mijn buik een harde bult en de rest was wat zachter. geweldig!
kan niet wachten tot ik onze spruit wat duidelijker kan voelen en dat mijn vriend het ook kan voelen.

liefs Daisy

Hey Daisy,

Ne, de meeste van ons kunnen er idd niet meer omheen! Hahaha! Leuk toch? Ik heb iig al een flinke buik hoor.....

Ik wil ook zooo graag de ukkies voelen, althans duidelijk voelen. Heb hetzelfde als jij maar nog (steeds) niet echt heel duidelijk. Jammer he? Maar we moeten geduld hebben, het is ook weer bij iedereen anders. Leuk dat je wel kon voelen waar die kleine zat!

Fijne zondag meid. Liefs Lynn.

Ja leuk he?! Tis zo bijzonder! Ik geniet nu enorm van die schopjes, bij mn zoontje deed t op een gegeven moment enorm zeer die schopjes dus voor nu: heerlijk!

Weten jullie trouwens dat het kan helpen als je iets heel kouds en zoets drinkt? Daar kan de kleine drukker van gaan bewegen. Probeer maar eens en als je t nog niet vaak voelt, over een tijdje! :)

Ja iedereen kan inmiddels wel zien dat we zwanger zijn. Gisteravond voelde ik drie duidelijke schopjes. Tot nu toe was het schuiven in de buik en het echte schoppen voelde ik niet echt. Tja de placenta ligt voor dus dan moet je voor de schopjes nog even wachten. Maar gisteravond kon ik er niet om heen.

Charlotje, ik ga eens proberen iets koud te drinken. Ben benieuwd.

Een poosje terug stond ik alleen maar na ijs te kijken en ik voelde de kleine al. net of die wilde zeggen....dat is lekker mama eet maar lekker :)
maar ik heb dat bij de andere 2 ook wel gehad dat als ik iets dronk dat de kleine erop reageerde. Nu nog niet echt gehad.
Nog ff wachten en dan mogen we de kleintjes heel goed voelen :) kan niet wachten.

nee idd eromheen kan bij mij ook echt niet meer! maar ook wel fijn dat iedereen het kan zien kun je er lekker mee pronken!

ik voel mijn uk regelmatig, kleine drukte maker nu al. haha mijn man kan het ook al voelen heerlijk!

lekker van genieten van alle kleine schopjes die je voelt! word nog wel erger dat je afentoe gaat denken nou hou maar even op! haha

haha idd je kunt er niet meer omheen, (heb foto op fb gezet) lekker hoor dat je de kleine zo voelt! ik voel wel wat gekriebel van binnen, maar niet als ik mn hand op mn buik leg ofzo, echt jammer maarja komt vanzelf wel!

xxx

Ook hier kan je er niet meer omheen. Heb zelfs al 1x de opmerking gekregen van een vreemde "o jij hoeft niet lang meer" !!!

En een dag later vroeg ook al een onbekende: o hoeveel weken ben je. Toen ik zei dat ik 19 weken was, zei ze: Och meis en er moet nog zoveel bij bij die buik!!

Zal vandaag wel eens foto op FB zetten want heb ik dan echt al zo'n megabuik? Pffff

Het aankomen gaat inmiddels ook wel wat sneller als in het begin. Zit nu op 1.5 kilo.

Terug
Bovenaan