groei sprongen

Ik heb zelf niet het boek oei ik groei, maar wanneer zijn die groeisprongen?
Vandaag is mijn zoon zo huilerig. Ik ken hem helemaal niet zo. Hij is vandaag 5.5 week oud (maar wel 2.5 weken te laat geboren)
Ik hoop dat het morgen anders is maar hij wil alleen maar in mijn armen liggen (of die van mijn partner die nu met een huilende baby rondloopt)

Hoi,

5 weken. 8 weken, 12 weken, 19 weken, 26 weken, 37 weken, 46 weken, 55 weken, 64 weken en 75 weken. Als je bay te vroeg geboren is, moet je dat aantel weken erbij optellen en is hij te laat geboren dan kun je het aantal weken ervanaf trekken. Overigens kan dat huilen wel een paar dagen duren, maar van het derde sprongetje heb ik niets gemerkt, terwijl Laura nu 16 weken is.

Succes ermee, groetjes Ilona

Heeeeeee wat grappig,

Mijn dochtertje is nu ook 5,5 week en 2 weken te laat geboren en is ook al sinds gister erg huilerig, druk en niet willen slapen.

Ik dacht dat het krampjes aren en ik twijfel nog maar wel typisch he?

Hoi Dames,

Ik heb me aangemeld voor een sprongenmelder (ik weet alleen niet meer waar en ook niet meer hoe), via internet.

Krijg ik als het goed is een mailtje wanneer mijn lief van slag is.

Alleen....

Nu is hij vanaf vrijdag al wat van slag en ik heb nog geen mailtje gezien.

Ik heb het boek Oei ik groei wel, maar ik heb eigenlijk geen zin meer om het te gebruiken.

Dus mocht er nog iemand interesse in hebben, of mag dat niet op deze site??

Gr. Mij

Volgens mij kunnen de sprongetjes ook wel wat eerder of later plaatsvinden, zal toch niet altijd precies kloppen?!

Yanick is bijna 2 weken te vroeg geboren. Met precies 8 weken (dik 6 weken na de uitgerekende datum) had hij duidelijk een sprongetje, maar of dat dan zijn eerste of tweede sprongetje was? Volgens mij had hij rond de 5 weken ook een sprongetje, maar volgens het schema zou hij dan net 3 weken zijn. Dusse..... ik weet  het niet precies...  

Terug
Bovenaan