Groei van borsten

Ik ben nu 12 weken en gister gaan shoppen voor een nieuwe bh want mijn eigen zitten echt niet meer fijn. De verkoopster in de winkel zei dat borsten zo rond de twaalf weken voorlopig even stop staan qua groei.
Weet dat het voor iedereen en elke zwangerschap anders zal zijn maar ben toch benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.....

Die van mij (ben nu 12 weken) staan nu even stil, dus dat klopt wel. Tegen het einde toe gaan ze wel weer groeien want dan bereiden je borsten zich voor op het geven van borstvoeding. Ik heb nu 2 meegroei-bh's gekocht: 1 van Cariwell ofzo (kan het nu niet zien, zit in de was) en 1 van de babywinkel met de P. Beide 15 euro en zitten heerlijk, vooral die eerste

met 5 weken begonnen ze te groeien, met 10 weken stop, tot nu met 21 weken gaan ze weer verder. gelukkig heb je meegroeibh's. niet mooi of veel steun maar zit zoveel beter.

Bij mij begon het al heel vroeg, want het was de reden dat ik vroeg ging testen, dus vanaf week 3,4 al tot nu 6,5 week... Ik heb ook een meegroei beh gekocht van de hunkemoller maar ben er niet zo tevreden over eigenlijk!

Liefs!

bij mij begon het ook al heel vroeg. tot week 15 doorgegroeid en waren ze ook echt niet aanraakbaar zo gevoelig! heb mijn oude voedingbh's wer opgezocht toen! daarna zijn ze niet meer gegroeid tot week 30 toen begon het weer (ging ik ook lekken)
heb 2 voeding bh's van emma-jane. ik heb al grote borsten van mezelf en die voedingbh's geven genoeg steun.kan ik van meegroei bhs niet zeggen!

Groetjes kim 35wkn

He hallo!!
Die van mij moeten straks echt niet nog meer gaan groeien hoor.
Zit nu in mijn negende week maar voel me nu al lola ferrari.
Het is wel genoeg geweest zo!!

Terug
Bovenaan