groeiachterstad

hallo allemaal,

Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en nu kon de verloskundige gisteren het kindje niet goed voelen. Ze dacht aan een groeiachterstand. Bah, ik krijg vrijdag een echo. Maar kan iemand mij misschien al gerust stellen!!!!!!Please
 
OO ik ben ook nu in mijn 31ste week en ze denken ook aan een groeiachterstand, ik hoor morgen meer,
vervelend he... ik voel me echt ook ontzettend onzeker in een keer, ik leef met je mee hoor!!
groetjes
 
Hoi meiden, toen ik rond de 30 weken zwanger was, dachten ze ook dat mn kindje een groeiachterstand had. Niet prettig om te horen, een week vol zenuwen,wachten op de echo. Tijdens de echo bleek toen dat mijn kindje gewoon een klein opdondertje was. Hij was ongeveer een week te klein. Nu is hij 16 maanden en nog steeds is hij aan de kleine kant! Maak je niet al te druk, dat is moeilijk, ik weet het, maar stress is ook niet goed voor het groeien!! Heel veel sterkte!
 
mijn vriendin moest ook naar het ziekenhuis i.v.m. groeiachterstand en omdat ze haast geen buik had .Toen het kind geboren werd bleek het wel bijna 9 pond te wezen .Ik ben stevig en tegen mij zeiden ze dat ik rekening moest houden met zware kinderen nou dus mooi niet ik had er 1 van 6 pond en 1 van 6,5 pond en ben nu zwager van mijn derde dus wie weet hoe zwaar die wordt.
 
Terug
Bovenaan