groeicurve van onze kleintjes

A

Anoniem

Guest
Ik vind het heel leuk om de groeicurve bij te houden van mijn kleine kereltje. Ik hou dit online bij en dat is zo leuk! Misschien leuk om dit met zijn alle te delen...

ik hou het bij op deze site: http://www.borstvoeding.com/groeicurve/

en de laatste curves van mijn mannetje zijn:

Ik ben benieuwd naar jullie kindjes!

Toevallig heb ik ze van de week ook ingevuld, valt zo op deze curve nog heel erg mee he??
Meer lang dan dik...............

ik krijg de curvus hier helaas niet toegevoegd......hoe doe ik dat?
gr. Jacky

ik heb de afbeeldingen bewaart op mijn compu en toen ergens anders op internet (bv hyves, photobucket, of zoiets) geupload. Rechtstreeks kan niet omdat je curve met een wachtwoord beveiligd zijn...

Hier de (zelfgemaakte) groeicurve van Mats. Volgens het boekje van het cb zit hij qua lengte boven de bovenlijn en qua gewicht net iets onder de bovenlijn!

Ik ben vandaag weer naar het cb geweest voor de vaccinaties... altijd weer akelig voor die kleine man! Maar hier heeft ie een goede groeispurt gemaakt, ook vooal in de lengte, we hebben een lange slanke baby, haha... lengte zit ver boven gemiddeld en gewicht net iets onder gemiddelde. hij is woensdag 3,5 maand en is nu 64 cm en 6430 gram!

wow 3,5 maanden en al 64 cm en bijna 6.5 kg.....

heb ik dan mini kindjes? samantha was met iets meer dan 6 maanden 64 cm en woog 6,550. brenda was 64,5 cm en woog 7,115....

ff kijken of ik de curves van mijn dames er ook bij krijg....

Groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan