Groeie-echo

Hoi meiden

Ik had vorige week een extra groei-echo gehad omdat ze met de vorige controle de kleine hoog vonden liggen. Met de echo zag alles er goed uit, de kleine ligt mooi op schema maar ik heb nogal veel vruchtwater. Ik moet na donderdag (dan ben ik 27 weken) bloedprikken zoiezo op Rhesus en nu dus ook op suiker.. ze zei dat te veel vruchtwater met je suiker te maken kan hebben. En ik er dus op moet letten met wat ik eet en drink qua zoetigheid..
Ik hoop dat mijn suiker gewoon goed is, want ik zie een dieet toch echt niet zitten.. ik ben een zoetekauw en denk er nu wel meer om maar om nou helemaal niks meer te kunnen nemen...

Liefs
 
Fijn dat het met de kleine goed gaat, ik krijg binnenkort ook de test voor suikers maar dat heeft te maken met overgewicht...een tijdje terug met de vorige controlle had ik een klein beetje yoghi gehad en suiker schoot omhoog, tip van mijn vk was er melk doorheen te doen ( nog niet geprobeerd hoor lijkt me niks maar heft het suiker wat op) hoop voor je dat je suikers gewoon goed zijn...
 
breek even in van het september forum. Ik moest met 27 weken ook bloedprikken voor rhesus, maar suiker is volgens mij standaard want dat willen ze gewoon controleren. Mijn kleine ligt ook lekker hoog en heb ruim voldoende vruchtwater, maar met me suiker is niks aan de hand. Succes
 
Terug
Bovenaan