Afgelopen dinsdag had ik de eerste groeiecho. Deze was helemaal goed, precies 32+1 op de dag af. Het was weer erg leuk om te zien. Echter ligt onze kleine man nog steeds in een stuit. Hij heeft nog een kleine 4 weken om uit zichzelf te draaien. Als hij over 2 weken nog in een stuit ligt, krijg ik informatie mee over het handmatig draaien of een stuitbevalling. Is er hier iemand die ervaring heeft met het draaien? Een stuitbevalling zie ik sowieso niet zitten. Ik heb een filmpje op You Tube gezien over het draaien. Ziet er niet echt fijn uit!
Het hoofdje van de kleine man lag echter wel een kleine 2,5 week voor op schema. Het is een klein dikkoppie dus.
Verder gaat het redelijk. Ben erg moe, slaap slecht 's nachts. De buik begint me echt in de weg te zitten. Ook krijg ik wat meer last van mijn onderrug. Nou ja, nog ruim 7 weken! Nog effe doorbikkelen!
Hoe gaat het verder met iedereen?
Het hoofdje van de kleine man lag echter wel een kleine 2,5 week voor op schema. Het is een klein dikkoppie dus.
Verder gaat het redelijk. Ben erg moe, slaap slecht 's nachts. De buik begint me echt in de weg te zitten. Ook krijg ik wat meer last van mijn onderrug. Nou ja, nog ruim 7 weken! Nog effe doorbikkelen!
Hoe gaat het verder met iedereen?