<p>Ik heb nu 3 groei echo's gehad. Met 31+2, 35+2 weken en 38+3 weken.</p><p>De eerste scoorde hij vrij laag p26 met geschat gewicht 1658 gram</p><p>De tweede bleef hij mooi op zijn eigen groei curve. Met geschat gewicht 2363 gram</p><p>De laatste van de week gehad, en daar zag het er opeens minder mooi uit volgens de meting. Wel iets omhoog, maar niet genoe . Geschat gewicht 2755gram. Nu op de P10 grens. </p><p>Omdat dit kon komen door een verkeerde meting, omdat dat in deze termijn wel lastig is, ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis om deze echo meting opnieuw te doen. Omdat dit lage gewicht volgens mijn verloskundige het erg lastig kan krijgen bij de geboorte.</p><p>Morgen moet ik naar het ziekenhuis, maar ik begin mij nu wel een beetje zorgen te maken. Straks is er toch iets fout, hartslag klonk gewoon goed. Maar ik had niet het idee dat 2755 gram nu echt zo extreem laag is. Maar nu door haar opmerkingen krijg ik het toch wat benauwd. </p><p>Hele zwangerschap loopt op rolletjes en dan nu net dit in de laatste weken. </p>