Groeiecho gehad en de Vk is langs geweest

TWD

New member
Ik wou vanmiddag al wat plaatsen maar kon er nie opkomen.

Vanmorgen groeiecho gehad met 32+6 week...
Kleine man heeft lange Benen en lange vingers.
Verder loopt ie gemiddeld 2 weken voor. Gewicht 2,5 kg dat is normaal bij ongeveer 35 weken als je op internet kijkt...
Grote kleine man dus Hihi

Verder heb ik al sinds vorige week pijn aan mijn schede enz...ook vraag over gesteld...
Gisteravond kwam daar ineens pijn vanuit mijn rug naar buik en zo Naar onderen toe bij.
Moest de pijn wegzuchten.
Vanmorgen ook nog lady dus uiteindelijk Vk gebeld.
Die kwam langs en gevoeld en ook inwendig.
Ze kom met 1 vingertop bij de baarmoeder in dus geen ontsluiting Ofzo...
Wel moet ik bellen als de pijn erger wordt of als het ieder kwartier komt...

Nou ff update maar is kan verhaal geworden

Momenteel gaat goed weinig pijn, heb hele middag al op de bank gelegen. Vanavond tijdens douchen wel harde buik gehad maar trok na 5 minuten weer weg.
 
Zo ja dan is het idd een grote kleine man. Bij mij woog het met 32wk 1900gr. Gelukkig gaat het allemaal goed met je mannetje. Wat vervelend joh die pijn..kan het niet van het indalen komen? Rustig aan doen maar en gelukkig houd de verloskundige het wel goed in de gaten.
 
Ik denk ook aan indalingsweeën, die kunnen behoorlijk naar voelen! Ikzelf heb sinds anderhalve week regelmatig last van oefenweeën, weer in mijn buik & rug (net als tijdens de bevalling van Elias), het houdt me wakker 's nachts. Ach, het zijn de laatste loodjes, ik zit volgens m'n app op bijna 84% dus niet lang meer!

Maar inderdaad een flinkerd in je buik! Hebben ze enig idee waarom hij zo groot is? Of misschien ben je wel gewoon iemand die grote kindjes krijgt?
 
Ze hebben niets gezegender waarom, mijn vriend heeft ook lange benen.
Ikzelf was een normale baby mijn broertje daarentegen een 10 ponder...
Mijn vriend was ook normaal...
We zullen zien...
Vandaag weer moeite met lopen en kreeg een beste tik vanonder waardoor ik heel hard auw mijn 'k*t' riep Hahaha

Straks ff bellen over mijn urine hopen dat dat goed is...
 
Terug
Bovenaan