Groeiecho gehad maar niet helemaal zoals het hoort

baby glenn

New member
Ik heb vanmiddag mn groeiecho gehad nadat ze mijn buik de vorige keer aan de kleine kant vonden en omdat ik niet was aangekomen. Ik was nu mooi 3kilo aangekomen in 4weken tijd en mijn buik had ook een flinke groeispurt gemaakt. Alleen bij de echo bleek dat het hoofdje 3 dagen voor liep voor zover ze dat precies kunnen meten, maar dat was dus gewoon goed...het buikje daarentegen loopt een week achter dus nu moet ik door naar het ziekenhuis. Daar krijg ik volgende week vrijdag weer een echo...best een beetje spannend dus. Khoop dat het buikje deze week zijn schade inhaald en een groeispurt heeft zodat volgende week alles goed is.
 
dat is spannend idd! wel vervelend dat je nog een week moet wachten, maar ja dat zal niet anders kunnen! hopelijk is alles goed volgende week! het groeien kan snel gaan hoor! bij mij was er bij mn 2e zoon een groeiecho gedaan met 32 weken omdat hij zo klein was. hij was uiteindelijk ruim 9 pond met de geboorte... dus het hoeft nog niet alles te zeggen! sterkte met wachten!
 
Hi Baby Glenn,
Vorig jaar november was ik ook uitgerekend en ook ik kreeg bij de groeiecho te horen dat het buikje 3-4 weken achterliep en hoofdje ongeveer 2 weken. Ook wij zorgen maken natuurlijk, maar Saar is gewoon een klein fijn meisje met klein koppie en fijn postuurtje. Hoop natuurlijk dat de echo's laten zien dat er een groeispurtje is geweest, maar zo niet ... niet teveel zorgen maken tot het echt nodig is ;-) (als snap ik heeeeeeeeel goed dat deze woorden totaal geen impact hebben). Liefs en sterkte!
 
Terug
Bovenaan