groeiecho gehad

Even vertellen hoe het met de groeiecho was. Was niet heel veel van het kindje te zien..geen mooie plaatjes gehad dus..!
Wat ze wel goed konden zien is dat het een groot kindje is. De buikomvang zit op 37.2 week en het hoofdje op 34.5 terwijl ik 33.5 ben. En ook lag onze kleine (ok grote) in een onvolkomen stuit..
maar ze zei dat ondanks de grootte van het kindje er nog ruimte genoeg is om te draaien. Ben benieuwd. Moet over 2 weken weer een groeiecho laten maken om te kijken of het kindje nu volgens schema groeit of dat hij nog een enorme spurt maakt..

en owja...het is nog steeds een jongetje!!

ok wat werd er voor gewicht geschat dan?? Bij mij roepen ze ook steeds dat ik grote kids heb ,ze waren iets onder de 4 kilo en de ander iets boven de 4 kilo en dat vind ik niet overdreven groot hahaha het is maar wat je gewent bent he!!
Maar wel mooi dat je over 2 wk weer een echo krijgt kunnen ze het toch een beetje in de gaten houden.

Ik heb volgende week de groeiecho, wil ook even vragen of ze nog even het geslacht kunnen checken hahaha.

Groetjes Anne

Toch wel spannend he.............Fijn dat je mannentje nog ruimte genoeg heeft om te draaien.
Nu maar hopen dat tie dat ook nog gaat doen dan he!
Haha gelukkig dat het nog een mannetje is stel je toch voor dat ze nu ineens vertellen nou mw gefeliciteerd het word een meisje........sta je toch ff versteld!

liefs louise

Tsjonge, werd net gebeld door de verloskundige en die begon meteen over inleiden met 38 weken.... hmmmm... nou ja we zien wel. Moet 14-02 weer naar de verloskundige en ga dan meteen doorgestuurd worden naar het ziekenhuis in Groningen waar ik ook ga bevallen. Ze gaat meteen een consult voor me aanvragen. Ben benieuwd hoe dit afloopt!

En ja inderdaad, ik twijfelde steeds meer of het wel echt een jongetje was (belachelijk) maar heb het nu weer met eigen ogen gezien!

Terug
Bovenaan