Groeiecho gehad

Afgelopen donderdag groeiecho gehad bij de verloskundige. Kindje loopt voor in de groei dus nu goed gekeken met de echo. Blijkt het een groot buikje te hebben. Nu moet ik dinsdag naar de gynaecoloog (weet niet of ik het zo goed schrijf) misschien wordt ik dan eerder ingeleid. Kindje heeft het goed in mijn buik. Groei spurt kun je niet tegenhouden.

Groetjes
Tiny

wil dat nog iets zeggen dan als ze een groter buikje hebben? of kunnen ze oá daaraan zien dat het een groot kindje word?
verder gaat wel alles goed? en eerder inleiden kan op zich ook niet erg zijn weer een paar weekjes minder dan. maar vooral belangrijk dat je kindje dan idd groot genoeg is. ben wel benieuwd wat ze dinsdag zeggen.

Hoi Tiny,

Mijn kleine meid heeft ook een grotere buik, maar kunnen verder niks vinden. Waarschijnlijk doen ze nog even een extra check up.
Ook heb ik erg ruim vruchtwater, GTT test gehad maar niks aan de hand.
Maar wel benieuwd wat ze dinsdag zeggen.... enne inleiden ach... dan heb je de kleine lekker eerder in je armen :)))

bij mij zeiden ze bij de 1e ook dat de baby te groot was.ze is met 39,6 dgn geboren en woog 7pond.dus alles was gewoon goed.
ik ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen.sterkte

Mijn zoon had ook een groter buikje, hij is nu 2, loopt met lengte en gewicht precies volgens t gemiddelde, maar heeft in verhouding nog steeds een bol buikje, niet te dik, maar t is gewoon zijn bouw.

Overigens wel goed natuurlijk die groeiecho's, maar bij mij werd er toen erg op gelet en uiteindelijk was hij ook 7 pond bij de geboorte, netjes dus...

Terug
Bovenaan